Tsbusa Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Se mer i annonsen. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=16324220 http://mc.autodb.no/autodb/view.wa2?AdI ... 1233089850 Mail, PM, eller sms. 41 55 15 63
BMWPower Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Hvorfor bygge om til streetfighter? Har den vært kollisjonskadet? Evnt. mye?
Tsbusa Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Den har vært skadet ja. 1ste eier tryna med den 2 dagen han hadde den. Skled av veien. Var vist kun kåpene og frontgaffelen og styret som a tok kvelden, så sto den rolig i over ett år til en kjøpte den og bygde den om, så solgte den til han som jeg kjøpte den av.
Tsbusa Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 bytte i e34 545? Det kan jeg nok være int. i ja. Kan du sende meg bilder på mail? stenvangen@kristiansundgatebil.com Samt endel info osv. Gjerne så mange bilder du kan sende.
Tsbusa Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Opp med seg! Gjerne E28 M535i som delbetaling...
Tsbusa Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 og denne er godkjent ombygget? Spørs hva du mener med godkjent? Er ikke noe slikt på sykler, så vidt jeg vet om. Foruten at man må ha 2 speil, blinklys osv. Men mulig denne er solgt nå. Men er lov å komme med bud.
stiann Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 og denne er godkjent ombygget? Spørs hva du mener med godkjent? Er ikke noe slikt på sykler, så vidt jeg vet om. Foruten at man må ha 2 speil, blinklys osv. Men mulig denne er solgt nå. Men er lov å komme med bud. jeg mener godkjent ombygget, altså at dette står i vognkortet. men tydeligvis er den ikke det. og jo det er sånn på sykkel. på sykkelen din er det jo sitte ramme fra 1998mod r1, annen styrekrone og lyktkåpe. dette skal jo egentlig inn og godkjennes. å når den ikke er godkjent er nok desverre ikke jeg interesert
Tsbusa Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Ramme er org ja. sitter gafler foran ifra zx-9r og baksving ifra samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå