B.S Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 hei. eg ønsker å kjøpe en E30 M3 mottor. helst 2.5 men kann være 2.3. bare blokk og topp er og intresangt og komplett er intresangt. skall bygges turbo så om den er sjert eller noe har ingen ting å si. så har du eller veit om noen eller veit kor eg kann skaffe mottor så send pm
B.S Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 prøv på koed.no, der finnes det noen hvertfall har hørt der. dei har ikkje hatt på 2 år:(
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Ligger flere motorer ute på Ebay.de. eller er er det masse på s14.net og s14power.com ikke noe problem å finne det til salgs ligger en god del ute
B.S Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Ligger flere motorer ute på Ebay.de. eller er er det masse på s14.net og s14power.com ikke noe problem å finne det til salgs ligger en god del ute takker:)
Stramvaier Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Bare hyggelig det. får si fra om du sliter noe mere med å finne det
B.S Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Bare hyggelig det. får si fra om du sliter noe mere med å finne det hm, så dålig ut det ja, har egentlig tengt å få kjøpt mottoren her til landseller eller sverie eller danmark, så om noen veit om noen sider eller nårstans eg får kjøpt så har det værtt fint.
Stramvaier Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 www.autopower.se dukker til tider opp litt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå