Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Strøken M3, med ESS kit, det liker jeg.

De nye CSL detaljene gjør den bare dødsgrom og jeg liker de ulakkerte flatene. Mangler bare ett CSL carbontak nå? :D Prisen er jo faktisk ikke så halvgalt på det taket heller. Trodde det skulle være myyye dyrere :!:

Takk for det :) Jeg ville nok ikke hatt taket uansett, ettersom jeg er glad i takluka mi :)

(jeg skal dog carbonfoliere taket og lakkere folien i klarlakk. Håper det blir like bra finish/lik finish som på carbonen ellers).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, strøken og rå bil du har!

Men er det CSL felger som står på bilen nå?

Veit du hvor det går ann å få tak i slike, er en kamerat som trenger :)

Og hvor får man tak i CSL bakluke? :)

Det er originale CSL felger som er lakkert i gunmetal farge.

Om kameraten din ikke er så nøye på at felgene skal være sterke og lett som de originale, så anbefaler jeg heller å kjøpe kopi csl-felger fra f.ex. GS.

CSLbakluke får du også kjøpt på GS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått installert GRUPPE M TITANIUM EKSOS. Tok et par filmer inne i en tunnell.

Man får et visst inntrykk av lyden på filmen.. Det skriker helt villt da jeg gir full gass. På tomgang og forsiktig gass, så låter den helt likt som eisenmann anlegget.

i helvette :) skvetta litt i buksa, hvor får man det der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått installert GRUPPE M TITANIUM EKSOS. Tok et par filmer inne i en tunnell.

Man får et visst inntrykk av lyden på filmen.. Det skriker helt villt da jeg gir full gass. På tomgang og forsiktig gass, så låter den helt likt som eisenmann anlegget.

i helvette :) skvetta litt i buksa, hvor får man det der? :)

http://www.modbargains.com/_e/Exhaust/p ... xhaust.htm

Dette er kun siste del av eksosanlegget. For å få komplett eksos fra motor, så må du ut med langt mer enn 20k.... ,men du får sikkert langt mer herlig lyd også ;p

(Jeg har kun byttet siste del og lyden er mer enn god nok, synes jeg.)

Nyydelig bil jonr- ! Tror det hadde blitt penere med org. emblemer, for å få litt kontrast i alt det sorte, bare for å pirke i detaljene Ellers er den helgrom!!

Hørt flere som har bemerket akkurat det. Kanskje jeg skal prøve for å se. Byttet akkurat ut senterkoppene i carbon for å "matche". Om jeg bytter om panser emblem, må jeg nok bytte tilbake senterkoppene i blå/hvit original også. Får se an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
kem som har montert panseret? passform?

mitt syns eg ligger litt øve skjermane. lite høgde forskjell der.

å mitt er jo ifra vorsteiner. so det ska jo væra bra kvalitet.

men muli eg må få noen til å justere på det.

Det er Are på Ourom Auto som har hatt all jobben med dette. Delene er kjøpt hos GS bildeler.

Etter det jeg har fått høre, så er passformen veldig bra. Det gikk dog med en del arbeid til finjustering for å få alt 100%.

Are er sta og vil ikke levere fra seg noe som ikke 100% , så all ære til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt av en lyd i det lydklippet :),

men det hullet i front fangeren din skal det ikkje være et plast gitter der?,

det ser litt halvferdig ut men mulig det er bildet som lyver litt. Ellers bra, veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...