Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

:/

Denne bilen tok Jaro Bil inn ifbm kjøp av den nye.

Jeg snakket med Jørgen idag, og denne E46 er nå solgt til en i Oslo området. (allerede!:o)

Sørgelig, men får håpe nye eieren tar like godt vare på den. Ronny, heter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
håper jeg også, spruddel :)

Om du ser den, så ta gjerne bilde. hehe. Savner den litt :=)

Ser gamle bilen din støtt og stadig jeg. Han er kunde hos oss, så bilen kommer innom nå og da. Om han tar vare på den bør du ikke bekymre deg for. Han er den aller mest pirkete kunden med god margin. Han hadde en ufortolla MB SL65 i kastebytte på M3en din. Han slet med å bli kvitt den, var derfor han kjøpte M3en.

Han har hatt maaaange gromme biler gjennom årene og har en strøøøken 997 Turbo ved siden av M3en.

M3en var på Nye Rudskogen på mandag, når vi arrangerte det første eventet på den den nye banen. Han ville ikke ut på banen en gang :D

Biler som jeg vet han har hatt: 996 Turbo, 997 Turbo, 997 GT3 RS, Maserati 3200GT, Ferrari 550M, Ferrari F430, Gallardo, Diablo, MB SL65 og M3 da :D

Så ja, den er i gode hender :wink:

Om du vil lese om SL65en så har han en hjemmeside for den http://www.supercars.no

Leser du den, skjønner du litt av hvor nøye han er :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
måtte søke meg frem til tråden din idag :)

ler den dag i dag av "den morsomme historien" på side 11 :D haha.. (må sette av litt tid litt senere å lese gjennom resten av tråden) :)

hehe. takk for det. Det er fortsatt den desidert morsomste opplevelsen jeg har hatt på norske veier til dags dato :D

håper jeg også, spruddel :)

Om du ser den, så ta gjerne bilde. hehe. Savner den litt :=)

Ser gamle bilen din støtt og stadig jeg. Han er kunde hos oss, så bilen kommer innom nå og da. Om han tar vare på den bør du ikke bekymre deg for. Han er den aller mest pirkete kunden med god margin. Han hadde en ufortolla MB SL65 i kastebytte på M3en din. Han slet med å bli kvitt den, var derfor han kjøpte M3en.

Han har hatt maaaange gromme biler gjennom årene og har en strøøøken 997 Turbo ved siden av M3en.

M3en var på Nye Rudskogen på mandag, når vi arrangerte det første eventet på den den nye banen. Han ville ikke ut på banen en gang :D

Biler som jeg vet han har hatt: 996 Turbo, 997 Turbo, 997 GT3 RS, Maserati 3200GT, Ferrari 550M, Ferrari F430, Gallardo, Diablo, MB SL65 og M3 da :D

Så ja, den er i gode hender :wink:

Om du vil lese om SL65en så har han en hjemmeside for den http://www.supercars.no

Leser du den, skjønner du litt av hvor nøye han er :lol:

Tøft ! :) Jeg håper på å få treffe på han en gang i fremtiden. Ville vært veldig morsomt å se bilen igjen. Godt å høre at han tar vare på den. Det er nok av "utslitte" e46 m3er, så forhåpentligvis vil denne være innom flere eiere som også vil oppleve et strøkent eksemplar.

Takk for god info :)

Men dumt av meg å stoppe han, dra han ut av døren og si "Halla Ronny"? :lol: For det var vel han som var testpilot bare? :P

Nei, testpiloten er fra trondheim. Ronny var den som kjøpte bilen av JaroBil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Da har jeg fått installert GRUPPE M TITANIUM EKSOS. Tok et par filmer inne i en tunnell.

Man får et visst inntrykk av lyden på filmen.. Det skriker helt villt da jeg gir full gass. På tomgang og forsiktig gass, så låter den helt likt som eisenmann anlegget.

i helvette :) skvetta litt i buksa, hvor får man det der? :)

Vi har på lager 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...