Fashionman Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Kom med tips. Bilen er 97 mod Tip Tronic- automat M matter Alcantara M- Seter 18 alu sommer nye dekk, nye vinterdekk ( noen mnd gammel ) 173 HK Sølv metalikk M-ratt Vinduspoiler bak Ny bakluke og førerdør m ny lakk Null rust På speedoen står det 170,000. " Host host " den har gått 190,000 + Selger denne bilen for 70,000 ( Jeg vil helst selge denne innen helgen ) Så fint om dere skriver her eller sender meg en PM. Så finner vi en løsning på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 ønsker du bud? eller har du no rikt pris? kan starte med en skambud på 35 000,- da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Hvorfor er speedometer og bilens alder forskjellig? Har du mer historikk om denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Raymond Kan trygd si ASAP at 35,000 fikk fruen til å flire, jeg også samt min sønn. Hehe. Standen den er i sier at det var litt for dårlig gitt. Bjaa Planen var ikke å selge denne bilen, ! derfor Tok jeg fatt for psykens skyld å fikk fikset tilbake speedoen litt tilbake. Helt tragisk, men men. Som sagt, planen var å beholde den. Bilens alder? Det er en 1997 modell e39 tip tronic. Har nylig kjøpt bilen av en kjent BMW mann, som jobber kun med BMW, og har skrudd på disse bilene siden det grodde hår på han. Han skrur ikke på noe annet, og e39 er de bilen han kan mest om.. jeg kan ordne så speedoen er korrekt igjen. Ellers er bilen i tipp topp shape. Følger som sagt med 18" felger på den, og litt små stuk som er flott på denne bilen. Snakket med sjefen for KOED Norge, og han mener bilen er veldig fin, med tanke på interør og utseende. Så da gjenstår det bare da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Ok, så 35 000 var for lite.. tenkte siden du sa kjørekomfort til 10 000... får mye dårlig kjørekomfort for 10 000 Men, seff.. hadde vært litt lettere å bedømme pris med bilder og gjerne en riktpris men, kan sikkert øke til 45 000 framtil du skjønner hintet og setter en minimums pris eller eventuelt legger bilder og ønsket pris så har man noe å gå ut ifra ganske mange som ser annonser uten pris og ikke orker å se videre i det heletatt.. og uten bilder? er det bare flaks at man orker lese alt Godt jeg er tolmodig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hum, tror jeg er fan av sånne gule prikker.. mitt inlegg var mer gult en svart.. -smil- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Beklager sent svar:( Driver med skolestæsj etc, og mye på jobben. Derfor litt treg til å svare deg.!! Send meg en pm med ditt mobilnummer. og din mail så skal jeg peronselig sende noen bilder. KLAPP KLAPP 45k er litt BASTARD pris, men uten bilder skjønner jeg at du prøver. LATSKAP fra min side.. Gjør dette, så ser du at jeg kan vis jeg vil. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja de prikkene dine tok litt av " Overkill "!!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 bilder kan sendes til raymondromsdal@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Bilder er sendt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 kan jo legge ut dette? håper jeg ikke er ekkel og slem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det går så bra! Greit at andre får se på den også. Så nå folkens: By som ville pesten på denne! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 oh, ja.. glemte jo å få med at jeg hadde gått opp til væffal 55 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leganger Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 byr 56000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Yeye. Står 70,000 der oppe. går ikke lenger ned en det. For den i høyeste grad verd 70,000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg