Daniel84 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 tanken min lekker på hall tankt,er dette en plast tank og går det og lappe den med noe ??
Ingebrigtsen Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Det er et vanlig problem med lekkasje på de tankene der.. Det er som regel de rørene som ligger foran og bak på tanken som er rustet opp Enkelt og bytte
Daniel84 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 okey ! så det er ikke nødvendig og bytte tanken da ? bare disse rørene..for at den lekker på alt over hall tank,men akurat hall tank eller mindre går bra..
Ingebrigtsen Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Du burde jo legge deg under bilen og se da Men regner med det er de rørene som er problemet Se litt her.. Jeg byttet de samme rørene på 530`n for ikke så lenge siden.. Er helt naturlig at det begynner og lekke jo mer bensin du har for de rørene går til ekspansasjonstanken http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... c&start=15
Daniel84 Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 okey...skjønner...skall op løftebokk med bilen i dag...karnsje jeg får sett det da ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå