Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OT:

Når jeg skal kjøpe meg BMW, skal jeg skaffe meg en med original CD-spiller. Ikke noe stygt jalla dritt med lys i alle retninger... Originalt passer best inn, bruker heller en slags overgang via sigarettenner'n enn å bytte ut originalt utstyr.

Skrevet

Vil ikke si pioneer spiller er noe jalla dritt med lys i alle retninger... Men det er jo meg.

Dessuten så er de originale 10 år gamle cd spillerene så langt tilbake i teknologien at de er verdt null og det blir enklere og koble til resten av anlegget mitt.

Skrevet
har samme problemet. :S har du cd skifter of navigasjon? jeg skal på gs bildeler i morgen å prate med de å høre hva som må til.

Hadde de noe fornuftig og si ? :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei. sliter med omtrent samme problemet. Har samme spiller som den på bildet, gps og cd veksler, og tenkte å sette inn en orginal e46 cdspiller. Ble det løsning på problemet ditt til slutt oksen? Kunne det løses med overganger, eller stemmer det at det er et buss-system som krangler alt til her?

• 3 weeks later...
Skrevet

Fant ut av dette i går når jeg reiv ut ting og tang fra bagasjerommet.

Cd-spilleren ligger egentlig under der cd-skifteren ligger. Så alle tilkoblinger ligger der. Har tenkt og skjøte på kabler fra iso'n og trekke de fram til dashbordet så jeg kan koble til den nye cd-spilleren der.

Det er hvertfall den løsningen jeg kom fram til :) Må nevne at det ble veldig mye bedre lyd når jeg prøvde pioneer spilleren, kunne spille mye høyere uten at lyden vrengte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...