Scirre Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Først og fremst, pris: Starter på rundt 10.000,- (ny pris på dette oppsettet når jeg kjøpte var mellom 14-16.000,-) Flotte og hele felger til e30, gjør seg bra kanskje spesielt på svarte og røde biler Spesifikasjoner: ET40 4x100 17"x8" 225/45R17 Triangle Dette settet er brukt 3 måneder og selger nå da jeg antagligvis kjøper nyere BMW til sommeren. Jeg brukte spacere når de satt på min bil, men er litt usikker på om du trenger det på originale e30'er, da innerskjermene mine var av det litt mer "jalla" slaget Holder til i Jessheim-området, bare å ta kontakt for bud eller en titt. Send helst meldinger på 93868090 -Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 startpris på 10 000 på brukte felger? kjøpte samme felgene, med rimelige dekk for 8000 sprell nye på vianor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 i 17" har de nå en listepris på 2750,- pr. stk etter prisoppgangen, så da har vianor solgt med et rimelig bra tap, men bra for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har aldri hørt om noen som har betalt listepris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Nypris på de dekkene er 2600.- Og ingen i hele norges land betaler listepris på nye felger. Det er alltid rabatt inni bildet når man kjøper felger. 10.000.- for disse hjulene er jo på grensen til ran mener nå jeg. Men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 hmm så kom gjerne med bud da? regner med dere er intresserte siden dere kommenterer ? jeg må i grunn bare bli kvitt dem, og jeg har da ikke sagt at folk betaler listepris for de, men 8000,- ferdig med dekk = tap for forhandleren. men kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg har aldri hørt om noen som har betalt listepris.. Hvertfall ikke bensinstasjonsansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Deg har jeg møtt på vei til jobb en tidlig morgen på vei til gardermoen husker jeg, pen bil.. Er interessert i felger, men ikke til 10 k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå