Astri Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Har noe liggende som må selges snarest... -høyre frontlykt nær og fjernlys med feste, uten automatisk justering fra 89 mod e34. Lite "kulehull" i fjernlysglass etter steinsprut. bud + frakt. -2 stk originale e34 ratt. Det ene er veldig pent, og det andre ser du er brukt men ikkje nevneverdig slitasje... Bud + frakt -1 stk originalt 3 eika ratt til 7 serie. Passer og e34. (m?) Litt slitt på toppen. Bud + frakt -1 stk grøftelys venstre side fra e34. Linse men uten glass forran. Bud + frakt -1 stk original utvendig temperaturmåler uten ledningsnett fra e34 (har desverre ikkje bildet her, men skal prøve å få fiksa det snarest. ) Bud + frakt -1 stk Ryggelysbryter, ubrukt da det ikkje var den som var feil på min bil... Passer til e34 m20b20 manuell... (har desverre ikkje bilde her heller, men skal prøve å få fiksa det snarest. ) Bud over 100 kr + frakt. -1 stk komplett midtgrill i diamantsvart. En liten bøy på venstre side og litt rust i bøyen, men ikkje verre enn at kjøper bøyer det tilbake og pusser bort rusten. 10 minutts arbeid... Bud + frakt. -1 stk uoriginal girkule og håndbrekkshandtak i plast og børsta aluminium. Girkula har "carbonlook" og er i plast, mens handbrekkhåndtaket er i børsta alu. Bud + frakt. - Uoriginal manskjett til gir og handbrekk i skinn... Gir Handbrekk Bud + frakt. - 2 stk nakkestøtter for baksete i beige skinn vurderes solgt. e34 nakkestøtter. Veldig pene!! Gi bud på det du ønsker, så skal eg komme med et svar. Tullebud kan dere legge på www.offtopicforumet.com
Astri Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Send meg pm med navn, adresse og mobilnummer så skal me fikse noe. Magnems? Hvilket ratt? Vil helst ha forhandsbetalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå