heimkokt Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Må bytte frontfanger etter en utforskjørsel men vet ikke hvordan jeg skal få av festene. Er festene fra frontfanger til karoseri som må byttes men er for trangt til at jeg kommer til.. Så hvordan får jeg av de gamle festene og på nye og får på frontfangeren?? Og vis noen har 2 hele slike fester som jeg kan kjøpe send PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Må bytte frontfanger etter en utforskjørsel men vet ikke hvordan jeg skal få av festene.Er festene fra frontfanger til karoseri som må byttes men er for trangt til at jeg kommer til.. Så hvordan får jeg av de gamle festene og på nye og får på frontfangeren?? Og vis noen har 2 hele slike fester som jeg kan kjøpe send PM.. Du veit om skruene i rammevangen for å ta festene av bilen? Legge deg under bilen med en stralle, forlenger og muligens 17mm pipe. Ca 10-15 cm bak tauekrokene er det et hull i vangene som leder rett til skruen. Skru den løs og napp ut. Også er det jo en lite skrue med 10mm hode på hver side innenfra. Ikke noe glideskinner på e28 Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 E28 er en vakker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 E28 er en vakker bil! Amen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå