bmwe36lund Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hvorfor brenne de? Jeg har traktor, kan filme mens jeg kjører over de! hehe. conan har traktor sjøl og han
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Blir det filmet el? Har en halvfull bensintank på delebilen som kan slenges på bålet
conan Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Om det blir filmet vet jeg ikke pga har ikke cam til det. Men uannsett skjer det ikke noe før jeg har fått inn det jeg skal ha for de (500). Kanskje noen av de som vil komme og overvære dette kan filme det.
bmwe36lund Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 kan filme det jeg vettu;) ikke noe stress det.. tar meg 1 min og kjøre til deg:)
conan Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 hehe, men først gjenstår det bare og se HVOR mye brukerne her inne hater disse bøøøøse lampene Og hvor seriøse de som har lagt inn en sum for og brenne de er.
andreee Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Haha du er dårlig til å få folk til å betale mer, de dårlige salgs triksa hørres ut som reklame for ett eller annet lusent firma
bmwe36lund Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hva er problemet ditt a andreee? conan selger jævlig mye bra ting på dette forumet, så ikke kall han for "lusent firma" og dårlig salgstriks!!!!!!!!!!
sigge77 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 faen bmw36lund dem hadde jo detti rett på 325en din da , hehehehe
conan Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Andreee, er dette en måte og trekke det du ville gi for at de skulle bli brent?? Og utale seg om folk en ikke kjenner er en mindre smart ting. Å kalle meg for et lusent firma som driver dårlige salgstriks er mindre glupt. Lurer på hvem det er som mindre smart her jeg??? Det innlegget kan du forsovidt bare slette.
andreee Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 ahahah , ! trekker meg ikke jeg betaler lett 20 kr for du brenner de... Ehm , har du noe firma ? det jeg sier er att det HØRES ut som ett lusent firma som prøver å reklamere , xD , smart har jeg heller aldri påstått jeg er og forresten bmwe36 lund , kan godt vær han selger mye bra , men det er ikke dette
conan Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Hvis RON står for de 2 innleggene på 50 spenn stk, er beløpet oppe i 320 nå Hvis ikke er det på 270.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå