Gunnar Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Trenger ramma som holder klimapanelet og navien i midtkonsollet. Har en i bilen min nå, men har fått feil årsmodell, så den jeg har passer ikke knappene mine i. Trenger derfor den som har seks knappehull nederst, over koppholderen. Tror det er før 99. Det har ikke betydning om det er til 4:3 eller 16:9 skjerm, det skal visst gå overens.
Bengt Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Fikk en ramme med når jeg kjøpte brukt 16:9 skjerm. Kan sjekke den senere, og eventuellt ta noen bilder av den så får du vurdere om det er den du trenger. Hele ramma er av metall ja?
Gunnar Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Fikk en ramme med når jeg kjøpte brukt 16:9 skjerm.Kan sjekke den senere, og eventuellt ta noen bilder av den så får du vurdere om det er den du trenger. Hele ramma er av metall ja? Riktig. Svartlakkert metall. Tror den skal ha delenummer 51168175064. Den jeg fikk med har bare ett langt rektangulært spor nederst der knappene skal sitte. Den er for '99+. De hadde en type innsats som knappene satt i, som igjen sattes inn i ramma, mens min skal ha seks slike rektangulære spor til knappene. Snakker om de til setevarme, gardinet i bakvinduet, ASC, PDC og de greiene der. Nr. 2 her:
Bengt Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Okei. Ja bynner å bli stygt redd for at det er den løsningen med ett langt spor nederst til de knappene, men som sagt skal sjekke det i ettermiddag, etter oljekift og filter skift , så tar jeg kontakt!
Bengt Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Hei Gunnar! Desverre var det som fryktet, rammen hadde det lange hullet nederst. Når jeg tenker meg om kjøpte jeg jo en navienhet som hadde stått i en 2001 modell så da var det vel ikke annet å vente ... Sorry man!
Ellingsen B. Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Fra GS. Pris veil inkl mva. Dette er den som er opp til 9.1998. Delenummer 51168175064 FUNKTIONSHAAL.BORDMONITOR (Org) kr 1.097,40
Gunnar Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Fortsatt ingen som har? Tenkte dette måtte være noe av det rakkelet mange av oss har liggende å slenge rundt, men får kanskje bare bestille en ny en...
stfoer Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Fortsatt ingen som har?Tenkte dette måtte være noe av det rakkelet mange av oss har liggende å slenge rundt, men får kanskje bare bestille en ny en... Jeg ga en til en bruker her på forumet for en tid siden, den var så vidt jeg husker fra en 95 modell. Husker ikke brukernavnet hennes (elbe?), men ser hun selger bilen sin på Finn. Hun fikk rammen med en skjerm hun kjøpte, og har sikkert ikke brukt rammen. Du kan jo ringe henne, se FINN-kode: 16446524
Raymond Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 har en slik i min 750 fra 1995, denne skal ribbes for lek og morro så trenger sikkert ikke den ramma om du ikke har fixet ny til nå? Mvh Ray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå