HenrikE30+ Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 E30: NY frontplate (etter facelift) - ulakkert. Org. BMW-del NY IS-leppe (tilhører frontplaten over) - ulakkert. Org. BMW-del. Komplett med alle klips osv. Komplett Rieger GTS-styling. Lakkert i Zinnober-rot. I bra stand, men et par skader (ikke alvorlig!) M20B20 motor med girkasse - km. stand: 220.000 - i fin stand! NB! Ledningsnett følger IKKE med!!! Ground-Control topplager til fjørbein foran - camber og caster er justerbart. Felger: Har et sett med skrudde BBS/BMW felger (husker ikke navnet i farten, men det er de som kunne leveres til E31/E32/E34/E38/E39). Det er 4 stk. 8x17 ET 22 - org. til E39 - med andre ord passer de så og si alle 5-bolt BMW som har ET rundt 20. Felgene trenger en oppussing (kan være behjelpelig med dette! Se bildet: E36: M3 3.2 differensial. Gått rett i overkant av 90.000km. BRA stand! M3 3.2 bærearmer med justerbare bakre bærearmsforinger (uniball) Passer også E30! Brukt 1 sesong! Big-brake kit foran - 4stk. 335x32mm skiver (flytende) med 6-pot kalippere (komplett med adaptere osv.) NB! To av stemplene på høyre kalipper bør byttes da de er skadet (dette kan lett kjøpes fra feks. ISA Racing i Tyskland. Brukt 1 sesong! Tar imot bud på disse delene! Holder til i Oslo! Send PM eller ring 928 99 650
Ellingsen B. Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Hei Henrik! hva hadde du tenkt for bremsekittet fra M3'n? Merke?
HenrikE30+ Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Oppdatering: Da er kr. 2000,- notert for bremsekit. (Du får ta det som utgangspunkt Bjørn ) - Vil uansett vente noen dager for å se an budene. IS-leppa har jeg fått et på kr. 700,- for. Hvis ingen høyere bud er kommet til mandag selger jeg den da. Differensial har fått et bud på kr. 4300,- Topplagerne har fått et bud på kr. 1100,-
HenrikE30+ Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Ellingsen B. skrev: Hei Henrik! hva hadde du tenkt for bremsekittet fra M3'n? Merke? Bjørn! Husker faktisk ikke merket. Jeg kjøpte settet fra Koed. Veiledende nypris var vel 14-15.000,- + mva. om jeg ikke husker helt feil...
Ellingsen B. Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 HenrikE30+ skrev: Ellingsen B. skrev: Hei Henrik! hva hadde du tenkt for bremsekittet fra M3'n? Merke? Bjørn! Husker faktisk ikke merket. Jeg kjøpte settet fra Koed. Veiledende nypris var vel 14-15.000,- + mva. om jeg ikke husker helt feil... http://www.isa-racing.de/20091/webseiten/Produkte.htm prøver å finne stempel til den ene der..klarer du å finne den?
Micro_RaCeR Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Komplett Rieger GTS-styling. Lakkert i Zinnober-rot. I bra stand, men et par skader (ikke alvorlig!) pris?
HenrikE30+ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Ellingsen B. skrev: HenrikE30+ skrev: Ellingsen B. skrev: Hei Henrik! hva hadde du tenkt for bremsekittet fra M3'n? Merke? Bjørn! Husker faktisk ikke merket. Jeg kjøpte settet fra Koed. Veiledende nypris var vel 14-15.000,- + mva. om jeg ikke husker helt feil... http://www.isa-racing.de/20091/webseiten/Produkte.htm prøver å finne stempel til den ene der..klarer du å finne den? Har ikke vært innom nettsiden deres på lenge, men har hatt katalogen og der er det et rikholdig utvalg i alle dimensjoner og tom mange materialer...
HenrikE30+ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Micro_RaCeR skrev: Komplett Rieger GTS-styling. Lakkert i Zinnober-rot. I bra stand, men et par skader (ikke alvorlig!) pris? Kom med et fair bud så skal du nok se at jeg godtar det
Ellingsen B. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 HenrikE30+ skrev: Ellingsen B. skrev: HenrikE30+ skrev: Ellingsen B. skrev: Hei Henrik! hva hadde du tenkt for bremsekittet fra M3'n? Merke? Bjørn! Husker faktisk ikke merket. Jeg kjøpte settet fra Koed. Veiledende nypris var vel 14-15.000,- + mva. om jeg ikke husker helt feil... http://www.isa-racing.de/20091/webseiten/Produkte.htm prøver å finne stempel til den ene der..klarer du å finne den? Har ikke vært innom nettsiden deres på lenge, men har hatt katalogen og der er det et rikholdig utvalg i alle dimensjoner og tom mange materialer... Skulle gjerne vist hva sånt lå på. Om det er par tusen eller mer.. Dette er vel samme bremser/stempel/klosser som D2/K-sport hvis det er XYZ kittet fra Koed? Thx
HenrikE30+ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Ellingsen B. skrev: HenrikE30+ skrev: Ellingsen B. skrev: HenrikE30+ skrev: Ellingsen B. skrev: Hei Henrik! hva hadde du tenkt for bremsekittet fra M3'n? Merke? Bjørn! Husker faktisk ikke merket. Jeg kjøpte settet fra Koed. Veiledende nypris var vel 14-15.000,- + mva. om jeg ikke husker helt feil... http://www.isa-racing.de/20091/webseiten/Produkte.htm prøver å finne stempel til den ene der..klarer du å finne den? Har ikke vært innom nettsiden deres på lenge, men har hatt katalogen og der er det et rikholdig utvalg i alle dimensjoner og tom mange materialer... Skulle gjerne vist hva sånt lå på. Om det er par tusen eller mer.. Dette er vel samme bremser/stempel/klosser som D2/K-sport hvis det er XYZ kittet fra Koed? Thx Her fant jeg dem... http://www.isa-racing.de/20091/webseiten/Seite-046.htm Prisene ligger rundt 35EUR pr. stk. i alumininium ser jeg.
Brekke Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 HenrikE30+ skrev: E30:NY frontplate (etter facelift) - ulakkert. Org. BMW-del Denna man trenger for å bygge om fra prefacelift til facelift fanger?
HenrikE30+ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Brekke skrev: HenrikE30+ skrev: E30:NY frontplate (etter facelift) - ulakkert. Org. BMW-del Denna man trenger for å bygge om fra prefacelift til facelift fanger? Korrekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå