pita Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hvilken kjøleveske er vanlig på e39? Ser ikke så godt fagen, grønn? Kan det stemmer? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Det enkleste er å tappe av litt....umulig å gjette seg til hvilken farge du har på kjølevannet ditt... Kan være Grønn, Blå, Rød, Blank...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 ja, er vel den beste og sikkereste måten det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Lureste er å skifte hvis du har tenkt å ha bilen ei stund, da vet du nøyaktig hvilken type som er på med tanke for etterfylling osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 BMW orginalt = grønn væske Denne kan blandes med blå Men blå og grønn kan ikke blandes med rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Er ingen spesiell veske til E39 blå/grønn/rød velg selv røde burde skiftes etter en sesong... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Er ingen spesiell veske til E39 blå/grønn/rød velg selv røde burde skiftes etter en sesong... Castrol sin røde skal holde i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Blander du grønn med rød så får du en grøt i systemet ditt som du ikke ønsker å ha der. Tro meg... Ellers så kan du jo sjekke det meste her : http://olyslager-lubricants.nl/nordicst ... Select.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Er ingen spesiell veske til E39 blå/grønn/rød velg selv røde burde skiftes etter en sesong... Castrol sin røde skal holde i 10 år. Ok lærte noe nytt idag da.. men hørte at en rød type som holdt ett år så måtte den skiftes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 takk for alle svar fant en genial patent nedi kjellern, som jeg brukt til og få opp en prøve fra tanken.. den var grønn gikk eller ikke på så mye som jeg hadde fryktet var ikke store skvetten jeg fikk nedpå, så ble det isåfall en positvi overraskeles idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå