pita Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Da har noen vært frekke nok til å tatt meg seg mine rondell felger ut av garasjen ut å legge igjen stort av spor... selvsagt domt av meg og ikke hatt de låst inn, menmen! er lette og kjenne igjen, siden jeg slet med å få ut no låsebolter her i sommer. så er derfor et svart/ brent merke på den ene felgen pga sveise varme.. ganske stort, isåfall lett å se..(fram felg v side) så viss noen for tilbud/ser noen rondell felger til 5-serie, dim 235/40/18" og 265/35/18" så pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Sykt iriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 er nok noen i nærheten som vet at du har fete sommerhjul liggende i akkurat den garasjen. har selv blitt frastjålet felger og dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 er nok noen i nærheten som vet at du har fete sommerhjul liggende i akkurat den garasjen. har selv blitt frastjålet felger og dekk ja, er stor fare for det! desto mer irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 får håpe for din del tyven er så dum å bruke de selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 For en frekkhet! Btw: Har du grått interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 får håpe for din del tyven er så dum å bruke de selv da. ja.. håper jeg også! og at jeg møter på han i sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 For en frekkhet!Btw: Har du grått interiør? ja faan! nei, er hud faga/lyst! bilder i linken under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Det er likt seg i Ringebu ja Kjipt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Det er likt seg i Ringebu ja Kjipt da.. hehe ja, var litt kjiper'n den altså..! menmen, er vel etter all sansynlighet tapt så er vel bare å kikke etter nye feler da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå