djheaven Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Hei.jeg er på jakt etter noe deler. Det jeg er på jakt etter er, trekke til å ha over bagaseromme, med feste og alt. Og etter begge Vindusviskerarmene med stang..
djheaven Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Ingen som har ligende noe rask til bilen?
///MPower Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 rollo du mener i bagasjen? har en svart og en grå.
djheaven Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Stemmer. Vist vi mener samme nå. Den du trekker ut,og legger over bagasjkeromme og kan trekke opp et gitter også. Stemmer? Noe ala dette. Men også for å dekke bagasjeromme.. trenger også feste til det. Vist det lar seg demontere.
///MPower Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 det "gitter" greiene sitter jo fast i setet det. gjør hvertfall det på min. har det bagasjeromstrekket. det skal bare klikkes på plass i fester som skal være der. rart hvis det er vekke. kas farge skal du ha da.
djheaven Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 På den jeg har fra før,er det gitter i selve rollo.. Feste som jeg har,er sånn som må skrues på plass. Ikke klikkes. Så,vist der er klikk system du har,kan jeg desverre ikke bruke det. Jeg skal ta en ny titt i morgen. Så se nøyaktig på det jeg har,så kommer jeg tilbake med hva det er slags system jeg har,og bilder. Oki?. Ut fra de fargene u har da. Er det svart jeg er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå