Alex88 Skrevet Januar 30, 2009 Skrevet Januar 30, 2009 Frontfangeren er vel en M3 replica, med CSL carbon splittere og med carbon lyktedeksel?
plumbo79 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Hadde du flat pedal gjennom hele tunellen?
plumbo79 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 6.5 sek er egentlig passe idiotisk fort, hvis jeg klarer 8 sek med ix en skal jeg være glad
Glimsdal Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Sparer ikke så ofte på dekka heller du hamann330 Gleder meg til vi skal på treff.
Gunnar Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Skulle beholdt panseret hvitt! Ellers så finnes jo ikke E46 M3 som sedan, så det er relativt lett å se at det ikke er en original M3.
Glimsdal Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hamann330 skrev: Taket er desverre bare lakket svart :/ 0-100 er jeg litt usikker på, har bare toppfart på 215km/t, så er ganske kortgira. men 6,5 sek er sikkert ganske nerme det. er et par ting som er nytt på bilen siden bildet, bla vorsteiner gtr panser i carbon. lager nok en tråd på bilen nærmere sommeren. noen som vet hvordan jeg får bilder kryptert ned? prøver å få bilde v profilen min, men det jeg har er for stort :/gøy å se at bilen vekker litt oppmerksomhet da jeg kjøpte den for 4 år siden var det en skolebil for førerkort kl b, så mye har skjedd siden det. har noen bilder av den hvis du vil ha. men har ikke med det nye panseret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå