olavesen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 klarte å ødelegge abs sensoren bak på fører siden :S . noen som har noe sånt liggende el ? el link til hvor jeg kan kjøpe;). mulig jeg er elendig til i leite. men fant det ikke på koed.no:P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 klarte å ødelegge abs sensoren bak på fører siden :S . noen som har noe sånt liggende el ? el link til hvor jeg kan kjøpe;). mulig jeg er elendig til i leite. men fant det ikke på koed.no:P. Mulig jeg har.. Har en E36 316 sedan (91mod) som går i deler. Den har ABS som funker fett, så har vel sensorene skulle jeg tro. Vet du hvor den sitter gjømt hen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 dette er en 320. men den funker kansje., men kan hende den er rusta fast den også . men du kan prøve å få den av . den sitter på navet rett bak bremse skjolde, du må løsne en liten umbrako skrue. så er den til å dra opp .. det var da min gikk i biter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå