dotten Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 har en 86 mod hvit m-tech 1 e30 320 I, som jeg vurderer å selge pga dårlig råd, familietragedier osv.. :S Det som er; Det er knuste ruter (unntatt fronten) det mangler stålet til m-tech fangeren, og noen blinklys. skifte plugger. Den fusker da den starter, men det kan være fordi den er stått lenge, da den er varm går den helt fint Låsene må skiftes. bilen er 98% rustfri, det er litt rust på front skjermen som ligger klar til puss og lakking. det følger med MASSE deler til den. bilder fra prosjekt tråd (som desværre går duken pga den jævla finanskrisa) kommer. Hva tror dere den er verdt? Bør jeg beholde bilen og pusse den opp da jeg får tid og penger til det ? Trenger seriøst råd, mange som vil bytte og kjøpe den, men jeg har ikke peiling på bil, jeg vet bare jeg har en litt spesiell bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 den er gått 240 og tikker ikke det dugg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 det er IKKE skilt på bilen, men de er bare å hente ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 BilderR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 får ikke lagt ut bilder av den :S Vet ikke hva som er galt.. prøver igjen. Edit : Fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå