Gå til innhold

Kristianbmw's lille E30 325i prosjekt.update s.22-23

Anbefalte innlegg

Skrevet
Utrolig trist det der, men saksøk BT for dette! Dems feil

Tja tjo... Hvem sitt ansvar er det å få godkjent bilen med senk/felg? Kan vel ikke saksøke BT/politi for å ha avskiltet en bil som ikke var godkjent med senk/felg...

Men at de skulle ha vist bedre "skjønn" i denne saken er det ingen tvil om, for dette er ikke den første bilen som har blitt "slaktet" etter å ha blitt avskiltet ved denne kontrollposten på Klovholt i Skien.

• Svar 370
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når eier tydelig sa ifra om hva som kom til og skje, og spurte pent om og få kjøre den hjem.

Dagen etter har katastrofen skjedd pga, BT!

Fordi de nektet han og kjøre den fullt kjørbare bilen hjem.

Skrevet

Eg trur ikkje man kjem langt med saksøking men eg ser kor folk vill henn, synst BT burde handla på ein annen måte iallefall vist dette er snakk om en plass der sånne ting skjer...

Folk no for tida har ikkje respekt for privat personer sine eien deler...

Skrevet
Uff uff uff ...

Lørdag 12 sep. var jeg på vei op til seljord men dama å en kompis da vi ble stoppet i teknisk kontroll på klovholdt. De klaget over 40-40 senke settet mitt og Brock b1(9x16) som ikke stod i vognkortet. det var ikke noe annet de sa noe på men de KLIPTE SKILTENE fordi jeg ikke hadde papirer på senke settet :angry:

Jeg spurte om jeg fikk kjøre bilen hjem men det var det over hodet ikke mulig, bilen var i uforsvalig stand...Jeg var SISTE BILEN om ble vinket inn og det kjørte en rullemala, ni kabba granada med V8'er i, rett bak meg men som ikke ble vinket inn :stupid:

Jeg prøvde å forklare de at jeg ikke ville la bilen stå der oppe midt i skauen, så attraktiv som den er, men de ga faen, pakka sakene å reiste derifra 5 min etter de tok meg :cry:

pappa ringte meg søndag morgen å fortalte at politiet hadde ringt han. Det hadde vært INNBRUDD i bilen.(forsikringa står på fatter)

Jeg heiv meg i bilen for å opp å se hva faen som hadde skjedd.

Da jeg kom opp ble jeg jævli lei meg.. De fulle jævlene som purken hadde tatt på fersk gjerning, hadde faen meg gått over bilen å stått på taket for så å bryte seg inn i bilen via takluka.De var ute etter felgene men de hadde ikke jekk så de hadde løsna hf hjul og prøvd å løfte bilen for hånd. Da hadde bilen bare lagt seg med bremseskiva på innerkanten av felgen. De hadde også løsna bakhjula men ikke fått de av. En nabo kan fortelle at han først hadde våkna av en rakett.Da han stod opp så han at de brøyt seg inn i bilen min og han ringte purken.De kom ikke.Han ringte en gang til.de kom ikke. Tyvene sendte en audi diesel bil til ulefoss for å hente jekk, da ringte naboen til politiet å ba de komme fort som faen for å få tatt de på fersken, da kom de endelig.Mens tyvene holdt på å jekke opp bilen kom politiet.2av guttene ble pågrepet men sluppet igjen for en 3 person på 17år hadde hoppet i vannet å lagt seg på svøm over norsjø. Politiet var redd gutten hadde druknet men han ble tatt av hundepatruljen på andre siden av vannet 3 TIMER senere.Var nede på politistationen å anmeldte saken i dag.

jaja. ikke noe morro når sånt skjer...

PS.

BILTILSYNET :angry:

her er noen bilder.

Bilen rett etter avskiltingen få timer før innbrudet.

3niya3cz1phth3fquq98.jpg

Her ser du noe av hva de har gjort.

jkux31iwnm6b7b0y6wa3.jpg

z0vzjqftwdw6f73qu6s9.jpg

mjtorh9g2voq1ue8pcx9.jpg

xqmggoyhiunph3btygb7.jpg

1376zwto7ptb56eodqr8.jpg

iic1coy8dvnrbg9aql5b.jpg

stort oppslag i avisa å greier.

1akspnc03qn7ifzecoyx.jpg

all mekanismen osv må byttes.jævli tungvin måte å bryte seg inn på...

f0tcr9rjms8e18vskv8z.jpg

saken ble vel også henlagt ? får jo vite navn på di om dette går rettens vei haha gi meg en pm då haha skal lett fikkse di folka så di ikke kan si bmw mer eller nerme seg en haha og ja bt e noen jævler haha har hatt mye tul med di ahah

Skrevet

Tviler på at saken blir henlagt, når de blei tatt på fersk gjerning, Kristian sa navnene på 2 av guttene i stad, men husker de ikke nå.. men er jo "ingen" som vet hvem de toskene er..

Men er utrolig synd. blir vel forsikrings sak uansett. Fått takst forresten?

Det blir vel å da regress fra forsikringa mot de da som har gjort dette?

Skrevet

Veldig trist syn dette :(

Men jeg hadde uten tvil flytta bilen etter de hadde reist derfra, selv om det er litt risky. Evt fått en kamerat til å komme med henger å få frakta den vekk.

• 1 month later...
Skrevet

Kjempe flott bil du har, likte fargen. Skjønner ikke hvorfor "alle" på død og liv skal fjerne reservehjulsbrønn men men.

Får håpe det order seg med bilen din,og at de som ødela den får straff som fortjent.

Skrevet

Utrolig syns å lese og se bildene. Bilen var dritlekker. Blir så forarga nrå eg ser at folk ikkje kan respektere andres eiendeler!!! Håper du får din hevn. Uansett på hvilken måte. *evil*

• 2 weeks later...
Skrevet

Tenker nok de må få en strak høyre med tida :)

Kristian er i full gang med demontering, igjen. Og skal gjøre diverse. Blandt annet lakkering og sette i m20b25 motor nå i vinter.

Dette blir røddig, syns nå jeg !!

Jeg er stadig bortom Kristian når han er ute, og følger med. Han er flink som faen !! Gutten er ikke mer enn 18.

Skal se om jeg fårn til å oppdatere noe :) !!

Bilder fra i sommer:

ehgdmcbuiv5nllpw0tli.jpg

På vei til søta bror :)

gvsearszl97wpov8n8q6.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...