_anders Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hvordan tar jeg ut denne egentlig? Kom meg endelig ned til den (fra motorrom) og fikk løsna den, men får den ikke ut. butter i toppdeksel og alt mulig annet. Bilen er en 325tds '96 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LodeRunner Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 vet ikke hvordan det er med tds motoren, men på min så klare jeg å lirke den ut med litt godvilje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100691&highlight= Skal være en brukbar guide her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Skifta på gammelbilen selv, 320 e36. Var et HELVETTE! Vifta som sto i var gåen, så knakk av skovlene før jeg tok den ut grunnet plassmangel. Når jeg skulle sette i ny, tok jeg av skovlene på den, var å holde igjen på motsatt side å vri de av, om du har vifte med skovler på begge sider av motoren vell å merke. Når motoren var inne, satte jeg på den ene skovelen, ved å banke den på. Forsiktig!!! å samme prosedyre på motsatt side;) Ble kjempebra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 BYTT hele vifta..d lønner seg..når du først har oppe hele greia:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 du må skru av midtre delen av vannkassa. og flytte ledningsnettet så langt bort som mulig... også klipse av lokket og feste til motoren som nevnt ovenfor... også må du bruke makt, skovlene tåler en trøkk, det er egentlig 1-cm for trangt, men det går med makt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå