Gremlin Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hei, Har innsett at ønsket om et originalt interiør nå har blitt lavere en ønsket om god lyd, så jeg har bestemt at BMW`s originale radio/cd må ut. MEN, jeg ønsker en spiller som ser bra ut til et BMW interiør og som ikke er noe hyperaktivt blikkfang. Har sett på bla Pioneer DEH-P6000UB som jeg syntes ser ganske nøytral ut. Denne skal vist også bygge minimalt utover. Ønskede spesifikasjoner er:1DIN, AUX/IPOD integrasjon, Min 2 linjeutganger, skjult cd mating og fjernkontroll samt et nøytralt og fint utseende i en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 DEH-P6000 er en utgått spiller. Hadde det ikke vært for at denne har blått display så hadde den vært en innertier! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=ok Mens denne er en av få spillere i dag som har amber-belysning, meeeeen er igjen "noe enkelt" ustyrt...dessverre: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... rtbilde=ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Alpine 9880R - USB/Oransje BMW lys i display gode instillinger (Ikke fjernkontroll) Kjøper denne spilleren for andre gang fordi den er så deilig =D (Den første solgte jeg) Denne koster 2195,- på Bilstereospesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 Rart at jeg fikk 9880R i posten idag da Vet det er en utgått modell, men bilstereospesialisten klarte og skaffe meg et eksemplar selv om de var utsolgt da jeg bestillte =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 Rart at jeg fikk 9880R i posten idag da Vet det er en utgått modell, men bilstereospesialisten klarte og skaffe meg et eksemplar selv om de var utsolgt da jeg bestillte =D Importøren har vært tomme lenge de. Om jeg tør spørre...når det er kommet en ny og bedre modell...hvorfor kjøpe den gamle da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Er det orange lys i 9882 også? Den ser jo ganske fin ut, selvom jeg ikke helt liker Alpine designet. Er dette en god spiller med bra lyd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hvorfor bytte ut spilleren for å få bedre lyd? Hvorfor ikke kjøre på Blaupunkt THA-PnP serien og beholde stilrenheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg har en THA-555 i bilen, men føler at spilleren er en ordentlig showstopper når det gjelder lydkvalitet. Har Hertz HSK165 frontsett og Hertz ES300D bass. Er ikke helt tilfreds med lyden i frontsettet og mistenker at spilleren har mye å si på dette. Er begrenset hvor mye det går ann å justere ved å bruke "bass" og "treble" kontra en EQ som på Pioneer DEH-P88RS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Sant så sant - jeg har ikke vurdert å bytte spiller engang pga PDC`en min - hvis ikke det finnes en måte å kunne bruke det med utbyttet headunit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Jeg har en THA-555 i bilen, men føler at spilleren er en ordentlig showstopper når det gjelder lydkvalitet.Har Hertz HSK165 frontsett og Hertz ES300D bass. Er ikke helt tilfreds med lyden i frontsettet og mistenker at spilleren har mye å si på dette. Er begrenset hvor mye det går ann å justere ved å bruke "bass" og "treble" kontra en EQ som på Pioneer DEH-P88RS.... Kan dessverre bekrefte at det er originalspilleren som er flaskehals deluxe på disse bilene. Skrekk eksemplet er de som kjøper DYRE frontsett (5.000,-+), forsterker(e) og sub(ber) men velger å beholde original spilleren (som regel pga utseende) ...og får totalt hakeslepp når det viser seg at det bare blir marginalt bedre lyd. Ser dessverre dette scenarioet alt for ofte i forbindelse med en par bmw modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Alper: Du selger jo Pioneer DEH-P88RS II. Kan du anbefalle denne varmt? Har du sett denne montert i BMW E46? Ser det bra og nøytralt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 Rart at jeg fikk 9880R i posten idag da Vet det er en utgått modell, men bilstereospesialisten klarte og skaffe meg et eksemplar selv om de var utsolgt da jeg bestillte =D Importøren har vært tomme lenge de. Om jeg tør spørre...når det er kommet en ny og bedre modell...hvorfor kjøpe den gamle da? Bilstereospes. bestillte ny spiller til meg, så de finnes fortsatt Og ja jeg kjøpte den modellen fordi jeg likte den, og jeg likte lyset.. Den har allt jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Alper:Du selger jo Pioneer DEH-P88RS II. Kan du anbefalle denne varmt? Det kan jeg definitivt, i og med at jeg hadde "fjorårsutgaven" i min forrige demobil Dette er rett og slett den RÅESTE lydspilleren på rett siden av 10.000,- uansett hva du sammenligner med! Her er det lyden som er viktig, ikke flashy-flash animasjoner etc. Sobert utseende i børstet stål, og bare nødvendig oppløsning på displayet. Den automatiske tidskorrigeringa, samt den automatiske EQ'en, er også det beste jeg har vært borti for bruk i bil! Har du sett denne montert i BMW E46? Ser det bra og nøytralt ut? Det har jeg nok...men den eneste jeg kommer på i farta er en jeg solgte til en hyggelig fyr med E30, og det blir ikke helt det samma da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Bilstereospes. bestillte ny spiller til meg, så de finnes fortsatt Og ja jeg kjøpte den modellen fordi jeg likte den, og jeg likte lyset.. Den har allt jeg trenger Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå