Gå til innhold

Ny spiller i E46


Anbefalte innlegg

Hei,

Har innsett at ønsket om et originalt interiør nå har blitt lavere en ønsket om god lyd, så jeg har bestemt at BMW`s originale radio/cd må ut.

MEN, jeg ønsker en spiller som ser bra ut til et BMW interiør og som ikke er noe hyperaktivt blikkfang.

Har sett på bla Pioneer DEH-P6000UB som jeg syntes ser ganske nøytral ut. Denne skal vist også bygge minimalt utover.

Ønskede spesifikasjoner er:1DIN, AUX/IPOD integrasjon, Min 2 linjeutganger, skjult cd mating og fjernkontroll samt et nøytralt og fint utseende i en BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 ;)

Rart at jeg fikk 9880R i posten idag da ;)

Vet det er en utgått modell, men bilstereospesialisten klarte og skaffe meg et eksemplar selv om de var utsolgt da jeg bestillte =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 ;)

Rart at jeg fikk 9880R i posten idag da ;)

Vet det er en utgått modell, men bilstereospesialisten klarte og skaffe meg et eksemplar selv om de var utsolgt da jeg bestillte =D

Importøren har vært tomme lenge de. Om jeg tør spørre...når det er kommet en ny og bedre modell...hvorfor kjøpe den gamle da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en THA-555 i bilen, men føler at spilleren er en ordentlig showstopper når det gjelder lydkvalitet.

Har Hertz HSK165 frontsett og Hertz ES300D bass.

Er ikke helt tilfreds med lyden i frontsettet og mistenker at spilleren har mye å si på dette. Er begrenset hvor mye det går ann å justere ved å bruke "bass" og "treble" kontra en EQ som på Pioneer DEH-P88RS....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en THA-555 i bilen, men føler at spilleren er en ordentlig showstopper når det gjelder lydkvalitet.

Har Hertz HSK165 frontsett og Hertz ES300D bass.

Er ikke helt tilfreds med lyden i frontsettet og mistenker at spilleren har mye å si på dette. Er begrenset hvor mye det går ann å justere ved å bruke "bass" og "treble" kontra en EQ som på Pioneer DEH-P88RS....

Kan dessverre bekrefte at det er originalspilleren som er flaskehals deluxe på disse bilene. Skrekk eksemplet er de som kjøper DYRE frontsett (5.000,-+), forsterker(e) og sub(ber) men velger å beholde original spilleren (som regel pga utseende) ...og får totalt hakeslepp når det viser seg at det bare blir marginalt bedre lyd. Ser dessverre dette scenarioet alt for ofte i forbindelse med en par bmw modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9880 er en utgått modell, så velger du heller 9882 ;)

Rart at jeg fikk 9880R i posten idag da ;)

Vet det er en utgått modell, men bilstereospesialisten klarte og skaffe meg et eksemplar selv om de var utsolgt da jeg bestillte =D

Importøren har vært tomme lenge de. Om jeg tør spørre...når det er kommet en ny og bedre modell...hvorfor kjøpe den gamle da? ;)

Bilstereospes. bestillte ny spiller til meg, så de finnes fortsatt :P

Og ja jeg kjøpte den modellen fordi jeg likte den, og jeg likte lyset..

Den har allt jeg trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alper:

Du selger jo Pioneer DEH-P88RS II. Kan du anbefalle denne varmt?

Det kan jeg definitivt, i og med at jeg hadde "fjorårsutgaven" i min forrige demobil ;) Dette er rett og slett den RÅESTE lydspilleren på rett siden av 10.000,- uansett hva du sammenligner med! :D

Her er det lyden som er viktig, ikke flashy-flash animasjoner etc. Sobert utseende i børstet stål, og bare nødvendig oppløsning på displayet. Den automatiske tidskorrigeringa, samt den automatiske EQ'en, er også det beste jeg har vært borti for bruk i bil! :)

Har du sett denne montert i BMW E46? Ser det bra og nøytralt ut?

Det har jeg nok...men den eneste jeg kommer på i farta er en jeg solgte til en hyggelig fyr med E30, og det blir ikke helt det samma da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...