Bmw_325i_ Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 ikke finni ut noe ennå altså? da ville jeg vurdert å sjekka lmm å lambda en gang til. eller gå imellom slanger å evt sjekke falskluft.
Daniel84 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 nei har ikke funnet ut noe enda...men når jeg plugga ut lmm så ble det 100gang værre...hvilke sympthomer får jeg om lambda er gåen/ikke gåen når jeg plugger den ut ??
Bmw_325i_ Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 høres ut som lambda spør du meg men. fiksa lambda på en 318is e36. var ledningsbrudd bare. lodda ledning å da gikk den fint igjen. så der var jo lambda kobla ut i den forstand. gikk å jaga å styra noe værre før jeg lodda..
Daniel84 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Jepps..skal sjekke det i morgen ! Om jeg finner pluggen til lambdaen noen steder
stimosa Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 hvorda gikk det? har en e39 og sliter med det samme, har byttet lambda, det hjalp men jo-jo på tomgang enda. henger også litt på gassen etter å ha gitt gass. Har tenkte å smøre opp tomgangsregulatoren får håpe det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå