TDV Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Har nettopp kjøpt ein 316i til damen. Men elektriske vinduer og takluke fungerer ikkje. noken som har peiling på å kor begynne å leite?
BMWtotti Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Det enkleste er vel og først skjekke sikringer. Er de i orden ville jeg ha skjekket bryterne. Det er sikkert noe rele inne i bildet her også som kan ha tatt kvelden. Hvis alt dette er i orden kan du jo skjekke om det kommer spenning fram til motorene. Hvis det gjør det er jo feilen ganske åpenbar (motorene) PS. Hvis jeg ikke husker helt feil (rett meg hvis jeg gjør det) så tror jeg bryterne i dørene kan ha noe med dette og gjøre også. Er en ganske vanlig feil på E36 at mikrobryterne i døren tar kvelden og da tror døra at den står åpen. Tror dette kan ha en innvirkning på vinduene.
TDV Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 Sikringane er heile. Takk for svar:) flere kan komme med innspill. skal få sett på dette i morgen
en325ic Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 comfort rele... dette er plasert under ratte. venstre før ratte vil æ mene er flere reler der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå