Gå til innhold

Defa motor/cupe varmer i BMW 525 TDS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,og go kveld.

Jeg lurte på en ting. Jeg har stående en Defa Motor og cupevarmer i en Golf. Kan jeg ta defa'n og sette det inn i BMW?

Jeg tenkte da på alt utenom motorvarmeren,da jeg regner med den ikke vil passe.

Men,alt det andre som er fra defa,kan det brukes? Eller tegner jeg noe mer til bmw?

Skrevet

Neida du kan bruke kupevarmeren, apparatinntaket, kablene og batteriladeren. Disse er universale. Men motorvarmeren passer nok ikke i din bil nei. Sjekk www.defa.no for å finne en som passer. Det er mulig du trenger andre lengder på kablene, disse finnes i mange forskjellige lengder.

Skrevet

Oki,var det jeg regnet med..

For hære med et verksted,hva de skal ha for å montere det i bilen.

Men,jeg har hørt at det ikke er å anbefalle å montere motorvarme i 525,da den kunne bli tungstartet. Blir bortkjemt.. Stemmer dette eller?

Skrevet
Men,jeg har hørt at det ikke er å anbefalle å montere motorvarme i 525,da den kunne bli tungstartet. Blir bortkjemt.. Stemmer dette eller?

Enkelte 525tds sliter med å være noe tungstartet på lunken/varm motor. Blir ikke noe mer tungstartet av selve motorvarmern da...........

Noen har erfaring med at dette kan værer relatert til for lite power fra batteriet, da vil det være ypperli med batteriladerfunksjoen til Defan. Så det bil nok ikke bli et problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...