RoaldJ Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 som topic sier, er på jakt etter (ny) bakplate til e30 pre-facelift dersom noen har dette liggende.. kjøper også sorte skinn dørtrekk foran og bak. om noen har el.ledningsnett fra det runde stikket (må være rund) ved br.kraftforsterker og inn til sikringsboks og videre gjennom torpedoveggen. kjøper helst ikke klippet ledn.nett, må være "komplett" med stikk.
garrasjen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Har dørtrekk foran og bak til 2 dørs E30 i sort. De er i god stand men ikke strøkne. Tar imot bud over 900,- som er pluss frakt hvis det skal sendes
RoaldJ Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 legg inn ett bilde, så skal jeg se om det er av interesse
garrasjen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 her er bilder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=968607#968607 Mestparten av flekkene man ser på bildet er faktisk bare å vask vekk. Har brukt bilen som delelager en stund
Fliid Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Om det er bil med check og 4 / 2 dører er vesentlig mtp ledningsnett. Du ønsker komplette ledninger , billedningsnett. Om jeg har forstått riktig.
RoaldJ Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 ...er en 2 dr. bil.... ønsker ledningsnettet som sitter "fast" i bilen ja.. altså den enden som går fra det runde stikket ved bremsekraftforsterker og til sikringsboksen og videre inn i cupè gjennom torpedivegg rett over rattakselen om jeg ikke tar feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå