Jan Tore Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Legger ut bilen min for salg. Meget bra teknisk, men interiør drar preg av at bilen begynner å dra på årene. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Originale deler er satt på igjen. Bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bump, kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Stemmer, takk for link.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Alle bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2089508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Du skriver på autodb at den bærer preg av å være gammel... Hvordan bærer den preg av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 rynne: Se på lakken da... feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Det har jeg gjort, MeSs. Jeg tenkte mer på karosseriskader (bulker, skraper o.l) - noe som gir bilen et mye "eldre" preg enn sliten lakk. Går alltids an å lakkere en bil fra grunnen av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 gamle bilen jo skal holde meningene mine og den nye stylingen for meg selv. motoren gått greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Vel, lakken er ikke ferdig, blir det til helga. Interiøret er ganske slitt, men bilen er jo gammel. Motoren går veldig bra forresten.. Gidder ikke smøre på og si at bilen er i perfekt stand, for det er den ikke. Men den går godt, og så og si alt av rust i hjulbuer er tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 du sier rust er tatt i hjulbuer... gjort i ditt eie da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jupp. Original fanger osv følger selvfølgelig med bilen. Tenker på å sette den på igjen, synes den nye looken ble litt latterlig egentlig. Spesielt med tanke på at jeg ikke har fullt bodykit på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Er også interessert i å bytte mot E30/E36 Coupe av 325. Originale deler er satt på igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 merkelig... i mitt eie ble alle hjulbuene sandblåst og oppigjenlakkert. deretter tectylert på innsiden av hjulbuene bak... 40k er mer realistisk for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Forrige eier har vel ikke tatt spesielt godt vare på bilen. Ser ut som jeg beholder bilen dog. Skal skifte en del karroserideler og ha på ny lakk når jeg har fått tak i M3 fangere og skjørt. Kanskje det blir pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg