Anderslien Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det klakker noe fælt i noen foringer på bilen min. Hører det i hver eneste lille hump. Spesielt små ujevnheter. Har tatt bilen opp på bukk, og har prøvd å bryte litt på alt der, men finner ikke slark på noe av det. Kan det være topplageret? Noen som har noen lure triks for å finne ut hvilken foring/lager det er?
Hoem Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 jeg hadde lignende ulyd i min, dog ikke ix.. Da var det pendlestagene på stabstaget som måtte byttes, samt at casterstaget mitt og hadde en del slark opp og ned, men dette var bare når hjulene stod rett fram. Kan kanskje være et tips?
Anderslien Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Greia er at jeg finner ikke noe galt med noe av det. Alt er tight og fint og ingen slark. Hmm... Koster jo ikke allverden at et verksted ser over den og finner ut hva som må byttes da. Får vurdere det
Hoem Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Og du har sjekket absolut alt ? Sjekk om det ikke er eksosen som tar borti, det opplevde en kompis av meg og det hørtes akkurat utsom ei bærearm som var utslitt!
Ingebrigtsen Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det kan ikke være pendelstag som er gåent da? Dem som går ned på stabstag? Det pleier å lage klakkelyd når er gåent Får vel til en hundrelapp el noe sånt på biltema
viplash Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Det kan være endeledd og/eller kuleleddet som er gåent og. var det samme på min forrige 5'er, og da var det det som ble byttet. helt stille etterpå.
Anderslien Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Eksosen er det ikke. Sjekket over den. Jeg får heise opp bilen en tur til og sjekke foringer på nytt. Kanskje jeg har oversett noe.
viplash Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Det kans om nevnt være kule/ende ledd. Det kan også være innfestninger på nedre del av støtdemper. sjekk det og.
Anderslien Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Fikk nå en mekaniker til å kikke på bilen. Han gikk over alt, og det så egentlig bra ut alt sammen under der. Det som er komisk, er at når jeg dro derfra, så var det ingen klakking lenger, hehe. Så vet ikke helt hva det var jeg. Bra ting ordner seg selv. Skjelden det skjer
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Til opplysning. Tårnlager kan gi ubehagelige lyder. Oppdages som regel når bilen er i luften og du vrir på hjulet. Hører kulene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå