Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klakker noe fælt i noen foringer på bilen min. Hører det i hver eneste lille hump. Spesielt små ujevnheter. Har tatt bilen opp på bukk, og har prøvd å bryte litt på alt der, men finner ikke slark på noe av det. Kan det være topplageret? Noen som har noen lure triks for å finne ut hvilken foring/lager det er?

Skrevet

jeg hadde lignende ulyd i min, dog ikke ix..

Da var det pendlestagene på stabstaget som måtte byttes, samt at casterstaget mitt og hadde en del slark opp og ned, men dette var bare når hjulene stod rett fram.

Kan kanskje være et tips?

Skrevet

Greia er at jeg finner ikke noe galt med noe av det. Alt er tight og fint og ingen slark. Hmm... Koster jo ikke allverden at et verksted ser over den og finner ut hva som må byttes da. Får vurdere det

Skrevet

Og du har sjekket absolut alt ? Sjekk om det ikke er eksosen som tar borti, det opplevde en kompis av meg og det hørtes akkurat utsom ei bærearm som var utslitt!

Skrevet

Fikk nå en mekaniker til å kikke på bilen. Han gikk over alt, og det så egentlig bra ut alt sammen under der. Det som er komisk, er at når jeg dro derfra, så var det ingen klakking lenger, hehe. Så vet ikke helt hva det var jeg. Bra ting ordner seg selv. Skjelden det skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...