Daniel84 Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hei..noen som kan fortelle om det er tomgangsreg jeg har bilde av her ? Og om det er pluggen til lambda jeg også har bilde av..og den siste ?? Hva er det..og hvor skal den?
Sir Hofstad Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Øverste er gasspjeldsensor. Så kontakt til O2-sensor(Lambda). Nederst tempbryter for oppvarming av gasspjeld. Tomgangsmotor sitter under innsug.
Daniel84 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 okey...sliter så utrolig me jage tomgang...har du bilde av tomgangsreg ??
Sir Hofstad Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 Nr 6. Vil tippe at det er noe annet. Men skulle du trenge en har jeg en til salgs.
Daniel84 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 okey...hva tror du problemet kan være ? noen sier det er pga av at bilen er chippa...
Daniel84 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 klarer ikke å skjønne hvor den ligger...er det muligheter for det og vise meg det på det øverste bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå