cmito Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Overskriften sier det meste. Må helst ha ledningsnett og styreenhet.
Leifhr Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hei. Har 2 stk motorer m50 liggende, vanos. Ene er registret ødelagt på men den andre er gullego. Fikk kjøpt den fra danmark for 10 lapper, fikk papirer på at den var gått 108,000km Skulle sette den inn i min 92mod 320 men verkstedet fikk den bare til å bakke i noen sekunder s dauet den ut. De konkluderte med at det var et annet ledningsnett på denne enn i bilen. Ikke vet jeg siden jeg ikke har så god peil. kjøpte ny motor å satte inn..Int?
Zeeks_Racing Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 har en m50b20 hvis du er interisert? har også kasse hjerne og ldn.nett og radiator:)
Zeeks_Racing Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 91 modell fra en e-34. insprøytning er vel injection, hvis det var det du mente?
Zeeks_Racing Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Siemens eller Bosch, mente han vel. ok hehe er bosh
Azeton Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Har en M50B25 Uten ledingsnett. Bunndelen på motoren er orginal. Vannpumpe er byttet til motorsportpumpa Nye reimhjul - aluthermostathus Toppen er kjøpt fra vacmotorsports og er en steg 2 topp med alt nytt i topp. Fjærer som tåler 12000rpm og 13mm med løft. løftere er nye. kamasklinger fra KMcams + arpbolter i topplokk er også portetgasspjeld på motor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå