badsha Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Fjerene Hodestøtte bak på E36 sendan hvordan??? de har et par trinn, men så stopper det, hvordan kan jeg få de helt løs og ut?
Glennski Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Om de løsnes på samme måte som de foran så må du røske litt for å få de av. Dra de opp til siste trinnet også må du ta i litt for å få de opp
badsha Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 har prøvd å røske og dra, men stopper opp til siste trinn. er det ingen som vet hvordan jeg kan få de av??? er en 98 mod sedan.
jensemann23 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Jeg har også bare røska. Prøv å klem stengene litt sammen mens du røsker. Evt så får du ta av den plastbiten som dekker hullene i setet.
BreitBau Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Det er litt forskjellig.. Forig E36en min røska jeg.. På den jeg har nå er det ikke sjans i helvette..
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Sjekk under hattehylla. Mener det var noe låse greier der...
badsha Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 hmmm takker!!! men noen som vet hvordan jeg får av hatthylla? må av med setene igjen?
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hmmm takker!!! men noen som vet hvordan jeg får av hatthylla? må av med setene igjen? Kun gjort dette én gang.. Om jeg husker rett la jeg ned (fjernet) sete ryggen og div plater/deksler der. Så var den løs etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå