cicca Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hei. Har satt inn en 04 cd spiller i en 00 E46. Men jeg ser jeg trenger en overgang på radiokablen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? (I Norge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Sjekk her www.bilradiospes.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=103 Kva er forskjellen på pluggene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hei.Har satt inn en 04 cd spiller i en 00 E46. Men jeg ser jeg trenger en overgang på radiokablen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? (I Norge) Om det er en asiatisk-produsert spiller, så er det vel denne adapteren du trenger: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Spilleren er amerikansk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei.Har satt inn en 04 cd spiller i en 00 E46. Men jeg ser jeg trenger en overgang på radiokablen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? (I Norge) Om det er en asiatisk-produsert spiller, så er det vel denne adapteren du trenger: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Kan være denne, skal kjøpe en for å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Spilleren er amerikansk! Hvilken spiller er det snakk om da? 99% av amerikanske (ettermarkeds) spillere er nemlig produsert i asia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Hei.Har satt inn en 04 cd spiller i en 00 E46. Men jeg ser jeg trenger en overgang på radiokablen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? (I Norge) Stikk en tur nedom i haslevangen 47, så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå