Garasjesalg Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Selger en helt ny dør til e30. 2 dørs. VENSTRE døra. Siden den er ny og ikke brukt. Er den jo strøken. Ikke lakkert. Kom med fornuftige bud
Garasjesalg Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 koster ca. 3k for ny da.. 2k? en tusing mindre? Er jo helt ny og helt ubrukt..
Garasjesalg Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Døra går til førstemann med 1500 kr.. Ingen som vil ha seg en NY, rustfri, bulkfri dør?
Robbi3 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Mener ikke å ødelegge salgstråden din, men på veng.no selger de dette billigere.. Kanskje senke prisen litt?
Garasjesalg Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har orginal BMW dør. Ikke noe billig drit fra Veng. Så nei. Synst ikke det å betale 1500 kr for ei orginal ubrukt Bmw dør er så gale jeg.
Stene89 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Mener ikke å ødelegge salgstråden din, men på veng.no selger de dette billigere.. Kanskje senke prisen litt? Veng aka Vreng/Vrang. Må som regel en del tilpassninger til for å få dette til å passe til. 1500,- er overhode ikke dyrt for en flonka ny org dør. Free bump fra meg ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå