crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Vurderes solgt/byttes 17" BBS RC felger. Bs: 5*120 ET20 4*8" Stått på E39 Sedan. Klarlakk på felgene har flasset litt. noen småsår på felger men ikke noe av betydning. 4 nye 225-45 dekk sommer juni 08 Nankang NS2. bra mønster enda, Men høgre bakhjul har begynt og slite inner kant (skeiv spising). Dekket er fortsatt lovlig slit. Visst bytte så er de 18-19" som gjelder. Kan betale mellomlegg. Men felger til 15.000kr++ er ikke av interesse! H.B.O over 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 De heter forøvrig BBS RC090 om det er fire 8 tommere. Om det er 9 tommere bak, er det mulig de heter noe annet. Og mitt spørsmål er om det er 4 x 8", eller 2 x 8" + 2 x 9"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 De heter forøvrig BBS RC090 om det er fire 8 tommere. Om det er 9 tommere bak, er det mulig de heter noe annet.Og mitt spørsmål er om det er 4 x 8", eller 2 x 8" + 2 x 9"? aha skal forandre på de no. 4*8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hva er innpresset på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 ET 20 meiner eg på Litt vanskelig å lese av innpressen uti Nordsjøen Kan sjå om eg kan få fruen til å få de bekreftet, Når ho er ferdig på jobb ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Er det org e39,og det er det pga senterhullet når jeg tenker meg om, så er det 20 innpress... Passer å på e30 med 5 bolt, jeg har slike på min! 9" passer ikke der, så da er disse perfekt! Men skulle hatt brede bak på e34, så da er ikke disse aktuell for meg desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Er det org e39,og det er det pga senterhullet når jeg tenker meg om, så er det 20 innpress... Passer å på e30 med 5 bolt, jeg har slike på min! 9" passer ikke der, så da er disse perfekt!Men skulle hatt brede bak på e34, så da er ikke disse aktuell for meg desverre! takker for den informasjonen den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 9" passer på e30 jo. har 8x og 9x 18" av disse på min m3.. men kunne trengt disse som vinterhjul sender du? selger du uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 9" passer på e30 jo. har 8x og 9x 18" av disse på min m3.. men kunne trengt disse som vinterhjul sender du? selger du uten dekk? men m3 har vell plass til større felger en vanlig e30? kan sende ved forskudds betaling. selges med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Har forandret litt i annonsen siden eg har forandret litt mening. 18" felger vurderes også i innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå