Gå til innhold

Noen koblingsspørsmål


Anbefalte innlegg

1- er det mulig å bruke remoteutgangen på 475 pnp og videre til ekstern forsterker?Var ingen kabelsko i pnp-settet,men det sto en kontakt på forsterkeren som ser ut som den kan brukes til dette.

2- hvor stor sikring trenger jeg?Skal ha tha 475 står vel 30 amp.i denne,mens dynabelen står det 3x30 amp.

3-Kondensator: Skal sikringen stå mellom batteri og kondis eller mellom kondis og forsterker?

Noen idiotspørsmål dette men det man ikke vet,vet man ikke :lol:

Pfh takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikring mellom kondensator og forsterker.

hvertfall de eg fekk beskjed om når eg satt inn kondensator.

for hvisst du får problemer med strømmen, så kutter ikke strømmen har du koblet sikringen foran kondensator, da vil kondensator fortsatt gji strøm til forsterker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Er vel ingen remoteutgang!? Forklar deg litt bedre

2:Sikringsstørrelse. Iallefall like stor som samla sikringsstørrelse som forsterkerene har. Men ikkje større enn den strømmen som kabelen tåler

3: Sikring nærmast batteri.

På tha 475 pnp:mellom + og - står det remote.Kan jeg da koble en ledning derifra til remoten på dynabelen med det resultat at den skrur seg av og på via spilleren?Eller vil dette bli feil pga. pnp-ledningsnettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Er vel ingen remoteutgang!? Forklar deg litt bedre

2:Sikringsstørrelse. Iallefall like stor som samla sikringsstørrelse som forsterkerene har. Men ikkje større enn den strømmen som kabelen tåler

3: Sikring nærmast batteri.

På tha 475 pnp:mellom + og - står det remote.Kan jeg da koble en ledning derifra til remoten på dynabelen med det resultat at den skrur seg av og på via spilleren?Eller vil dette bli feil pga. pnp-ledningsnettet?

usikker på om det er noe strøm der.. er jo ment på remote inn der :)

men jeg brukte + fra 475 pnp som remote, funket fint det :) siden det ikke kom strøm der før tenningen ble skrudd på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Er vel ingen remoteutgang!? Forklar deg litt bedre

2:Sikringsstørrelse. Iallefall like stor som samla sikringsstørrelse som forsterkerene har. Men ikkje større enn den strømmen som kabelen tåler

3: Sikring nærmast batteri.

På tha 475 pnp:mellom + og - står det remote.Kan jeg da koble en ledning derifra til remoten på dynabelen med det resultat at den skrur seg av og på via spilleren?Eller vil dette bli feil pga. pnp-ledningsnettet?

Da er det ein remoteinngang. Da kan du dra ein ledning videre til den andre forsterkeren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...