Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av litt hast selger jeg diverse deler på bilene.. Kom med bud. Alt skal vekk!

Det jeg har for salg er:

- Recaro interiør i grått og sort skinn og dørtrekk i skinn. Tilnærmet strøkent bortsett fra lite hull i førersete. Passer i E28, muligens i 4 dørs E30. Kan byttes i M3 skinn til E30 coupe. BUD!

- M-tech bakfanger, sideskjørt, bakluke med spoiler og skjermbreddere til E28. Liten bulk i bakfanger og det greiene som er vist over eksosen, ellers er resten veldig bra. Har alle lokk! 5000,- / bud

- Shadowline lister til skjerm og dører (nede) til E28. 1000,-

- Momo ratt med nav. Ingen tegn til slitasje! Strøkent! Med nav til E28: 1300,-

- Momo race ratt i god stand. Fint, lite slitt.. Med nav til E30: 1000,-

- Momo girkule til Bmw: 250,-

- Original blinkers til framskjermer. Passer E30 og E28 (Helt nye): 250,-

- Blaupunkt stereo uten cd-spiller. 2 x front og 2 x bak + forsterker og sub. Nesten nytt og spiller veldig bra! 2500,-

- 16" kantfelger med NYE dekk. Sort senter og polert kant. Som skudd på E28. Er forøvrig 5x120 og kler det meste. 5000,-

- Nesten helt nye lykter til E30 facelift (sota oppe og røde nede.. noe styling greier, kommer bilder).

- Simons endestuss til E28: 1000,-

- Dørtrekk i skinn til E28: 1500,-

Bilder kommer!

Alt kan sendes. Kjøper betaler frakt. Forhåndsbetaling!

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fordi eg har dårlig tid og ingen vil ha 528'n komplett for prisen som eg vil ha. Dermed har eg meir fortjeneste på å selge dela av den. For det her e sjeldne og gode dela.

Eksosen følger med delebilen. Simons endestussen skal jeg beholde selv.

Skrevet

Ka selgest bilen for som delebil da? DVS uten styling, 16" felgene, ratt og stereo. Alle disse tinga her har jeg fra før, så trenger ikke de. Komplett ustylet E28 528i til en grei pris derimot kan være interessant... Skriv på PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...