diesel_luring Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 passer disse overens ersom jeg bytter calippere og skiver? har ombyggings planer men jeg begynner i bremse avdelingen.
Richie85 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg funderte på 330i bremser til min, foran vil ikke være noe problem, der er det bare å bytte. Bak blir det verre. Da vil du få problemer med håndbrekk osv. Jeg sjekket ikke opp hvor mye som skulle til bak, men det var nok til at jeg ikke begynte på jobben... Alt går, men spørsmålet er hvor mye man skal gjøre ut av det før det er like greit å kjøpe et "big brake" kit? Rich Edit: Eirik Viste (mener det var det han het) her på forumet har en del greie på dette med bremser, selger hvertfall litt bremser og svarte meg fort på dette.. Går an å høre med han kanskje?
diesel_luring Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 oki. jeg har hørt at det er bare å skru rett over. har fått en god handel på 330d bremser så det er fint.
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 skal du bygge om en 316i til 330d med mål å få det godkjent? høres ikke ut som det letteste å få godkjent, er jo litt vektforskjell på de to motorene ute å gå her.
diesel_luring Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 nei til 330 bensin. men har fått tak i 330d bremser. er et langt tids prosjekt så tar litt av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå