røldals bmwen Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 takk for gode å lære rike svar men kva motor burde eg se etter ? og kor er det og finne ?
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 318is har jo 325 bremser så de er greiedu må bytte stabstag forran for det passer ikke med en 6er i. eller trenger du ikke bytte noe annet. alt passer rett i. og du kan bruke din gamle girkasse på 320 opp til 328. har byttet motor 3 ganger i min 318is så, bare å spørr vis du lurer på noe. skal du godkjenne den må det gjøres litt mer. som å bytte dempere og fjærer. men det er ikke noe som TRENGS å gjøres vis den ikke skal godkjennes. ellers må du kappe av noen fester til servobeholderen og så ville jeg fjernet festene til coilene. eksos må også byttes. og skal du ha 325\328 ville jeg ha byttet diff og siste del av mellomakslingene. speedometer må også byttes. vis du vil at turtellerene skal fungere. Har du hørt noe om dette med vekt og 4 seter i det siste DirtyDicky? Hørte noen ryker om at det fortsatt er mulig? Jeg fikk det på ren nåde på BT i trondheim, siden jeg hadde søkt i 2007
Dirty Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hører rykter om at det ikke går lenger. men jeg leverte inn søknad for lenge siden. så vis e gidder å godkjenne e det ikke noe problem for meg. men tror ikke e gidder siden det blir m3 maskin ettervært i den
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Du kan jo godkjenne det og? Eller er det 328 det står i søknaden? Gjør det noe?
Dirty Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 takk for gode å lære rike svar men kva motor burde eg se etter ? og kor er det og finne ? m52b28 som er bygd om til m50 ledningsnett og ecu med m50 innsug eller en vanlig m50b25 Uten vanos ville e putta i. disse går rett i uten å tenke på startsperre og annet dilldall
røldals bmwen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 blir ikkje godkjenning på motorbytte trur eg nei kor er det å finne m50b25 med girkasse ? nokon som veit om nokon strøkne ?
Jarl The Bimmerian Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hva er grunnen til at du skal bytte motor ? er m42 motoren din i dårlig stand?
røldals bmwen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 jau eine tingen er at den bruker ein del olje , og toppakningen eller toppen er sprekk i . og vært tull med motoren fra dag ein
jensemann23 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Jeg ville ikke kjørt med en ombygd ikke godkjent bil. Er du klar over hva som skjer hvis du kjører på en unge etc?
røldals bmwen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 men visst det er umulig å godkjenne det då ?
jensemann23 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Det må du sjekke først. Ellers ville jeg solgt bilen og kjøpt en 320 og bytta motor i den. Da klarer du vekta fint:) Og 320-er er det masse av billig
røldals bmwen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 oki , får høre men vil ikkje kvitte meg med denna bilen . hadde først ein 320 ,men kom eit dyr uti veien ette eg hadde hatt den i 2 veker , eg prøvde å svinge unna og mista kontrollen på bilen og det bar rett i fjellveggen med den ette krasjen sånn va den ny bilen
røldals bmwen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 snakka med biltilsynet i dag og dei sa det gjekk enda og godkjenne motorbytte
røldals bmwen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 noen som veit om noen motorer eller ?
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 okei:) Så du får nedskrevet antallet seter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå