ZayteX Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hallo.. Jeg handla en bmw 520 24V (e34) om dagen her som var i mindre god teknisk stand.. Clutchpumpa var en av tingene som var ødelakt.. Så hørte jeg rykter i at man også må skifte utløserlagre i girkassa nor slikt skjer .. Så lurer jeg på om noen av dere vet om dette stemmer? har ikke noe som helst peiling på det omeråde selv.. Alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Må se hvordan pumpa ser ut. Lageret lager gjerne lyd om det er ødelagt. Ville byttet pumpe først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Men om lagret er gåent, vill jeg da klare å kjøre bilen? eller blir det et sali bråk?... Men er det ofte tilfeller at lagret ryker noe pumpa ryker? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 hvorfor skulle lageret ryke om pumpa røyk? Jeg kan ikke se at det er noen sammenheng her nei. Du tenker på slavesylinderen til clutchen? Den som står på girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Utløserlager fult av bremsevæske jensemann23, det gir seg vel selv.. Må understreke at det er lite sannsynlig og det holder nok med å bytte pumpen, slik hofstad sier tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 hvorfor skulle lageret ryke om pumpa røyk? Jeg kan ikke se at det er noen sammenheng her nei. Du tenker på slavesylinderen til clutchen? Den som står på girkassa? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Men det var gode nyheter slavesylinderen til clutchen, er det den greia som sitter i mitten på lagret det? Å hvilke skader kan eventuelt oppstå på denne i dette tilfelle? Alle tips mottas me takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 -1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 søk på slavesylinder i forumet. Søkefunksjonen eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 se der ja, fant det jeg trengte å gitt .. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå