Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Dette er bilen min En 1999 modell 328ic med fult M3 utseende. Bilen er påkostet en del blant annet. - Chip - Sport kammer - K&N 57I-1000 - Fjærbeinsstang - Brembo Gran Turismo 330mm Bremser foran - M3 Skinnseter bak, M3 lister +++ - Pioneer AVIC-X3 Navi Flere bilder vil komme snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Så flott ut denne.. Meget pen farge! Finn fram noen bedre bilder og gjerne noen fra innsiden også Har du "xenon-look" pærer inni? Hvordan er dette kontra det vanlige gule lyset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Så ut til å vere pen den der gitt men jeg vil ha litt bedre bilder Har du M3 også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Så flott ut denne.. Meget pen farge! Finn fram noen bedre bilder og gjerne noen fra innsiden også Har du "xenon-look" pærer inni? Hvordan er dette kontra det vanlige gule lyset? Takker Kommer bedre bilder snart. det er ikke xenon-look pærer inni men bilen står under en bro som har "neon lys" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Ser fin ut den ja, Hvor fikk kjøpte du de brede fenderne? også er den bredda bak også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Så ut til å vere pen den der gitt men jeg vil ha litt bedre bilder Har du M3 også?? Yes, men den er på deling mellom meg å pappa Han vi ha den orginal mens jeg vil ha CSL deler på den. Så er vel nødt til å kjøpe en orginal M3 selv. Venter på den rette bilen bare:wink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ser fin ut den ja, Hvor fikk kjøpte du de brede fenderne? også er den bredda bak også? Orginale M3 deler på den, den er også bredda bak Enetse som mangler er M3 seter foran, M3 ratt og instrumentpanel da er den prikk lik en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Da vedder jeg på at du har en kul far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 hehe, ja det kan du si. Men vi har ikke så god lykke når vi er ute å kjører. Blir stoppet av purken hele tiden De sier det er vanlig rutinekontroll, til og med i parkeringshus også Idag var en en sivil purk som kjørte etter meg i 30 min helt hjem og rett foran garasjen Blir gal snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Aii! Ser veldig veldig bra ut! Vær snar med nye og bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Aii! Ser veldig veldig bra ut! Vær snar med nye og bedre bilder Det skal jeg Din er ikke så værst den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Ser fin ut den ja, Hvor fikk kjøpte du de brede fenderne? også er den bredda bak også? Orginale M3 deler på den, den er også bredda bak Enetse som mangler er M3 seter foran, M3 ratt og instrumentpanel da er den prikk lik en M3 Ok, Jeg holder på med å bygge M3 look på min 320cab, jeg har kjøpt fangern, bakfangern og speilene samt M3 luftinnsugene på siden. Har også en dialog med svendsen eksos om custom M3 eksos løsning. Jeg hadde egentlig gitt up sånn bredning men når jeg fikk se din bil nå så lurer jeg fært på om det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Ser fin ut den ja, Hvor fikk kjøpte du de brede fenderne? også er den bredda bak også? Orginale M3 deler på den, den er også bredda bak Enetse som mangler er M3 seter foran, M3 ratt og instrumentpanel da er den prikk lik en M3 Ok, Jeg holder på med å bygge M3 look på min 320cab, jeg har kjøpt fangern, bakfangern og speilene samt M3 luftinnsugene på siden. Har også en dialog med svendsen eksos om custom M3 eksos løsning. Jeg hadde egentlig gitt up sånn bredning men når jeg fikk se din bil nå så lurer jeg fært på om det går. Vi kan gått møtes, så kan vi se på det sammen Kan sikkert hjelpe deg litt. Men jeg vil anbefale orginale M3 framskjermer Da er den bredda foran og ikke minst er blinklyset der den skal stå på en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Mmmm.. Me like! Så da veldig pen ut denne! Slenger meg på de andre om "bedre og fler bilder ønskes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Mmmm.. Me like! Så da veldig pen ut denne! Slenger meg på de andre om "bedre og fler bilder ønskes" Det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå