Gå til innhold

3mm mls på m20b25, få den til og tette

Fixfax
 Share

Anbefalte innlegg

Ja i allefall 12.9 studs, Hørt man må plane både toppe og blokka, og huske og lime på pakningen :s, om man planer både toppen og blokka får man ikke så mye laver komp da, hehe

Vil 2stk orginalpakninger duge? eventuelt kopper? veit jeg har spurt om kopper før, men fikk ikke noe skikkelig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drit i det.

kontakter du cometic sier de at man ikke skal lime pakniga også.

Disse funker "aldri" på m20.

Du kan gjøre som mange gjør. plane blokk og topp til "mls finish" tror finish skal være på rundt 50 (en maskinist skjønner sikkert hva man snakker om) borre opp pakningen og lime mellom alle lagene.

mange får det til å funke slik, de fleste ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plane toppen holder i massevis, hvis det trengs da selvfølgelig. 2stk org pakninger har jeg aldri prøvd før, men har hørt en som limte 2org pakninger en gang i tia, men aner ikke åssen det gikk.. hehe..

hele cluet til å få disse møkka pakningene tett tett er jo å har riktig overflate ruhet på BEGGE overflater, det er det ikke orginalt feks.

ser man på en motor som orginalt har mls så kan man nesten spegle seg i overflatene.

å få mls å div anna tett koster jo mer i brydderi og maskinering, at jeg skjønner ikke hvorfor man ikke heller lager til noe som virker med en gang... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...