Kimeng Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 da jeg trykker på knappen på setevarmer v side, så går lampa i brytern på i ca 2 sek før den slår seg av. non som har hatt det problemet? ikke giddi å tukla no m det ennå..
Ralph Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Har nøyaktig samme problemet :\ slår den på, lampa lyser i 2 sec og slår seg av.
Tore Diesel Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Vil tro at det er matta i setet som har tatt kvelden.
2fast4u Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Vil tro at det er matta i setet som har tatt kvelden. Helt klart matta ja.. hadde samme problemet selv på min e 39 byttet hele matta (koplett med stoff/skinn det) kostet egentlig rundt 5000,- betalte 3200 jeg siden vi er bmw merkeforhandler koster å ha varme i ræva gitt:)
Kimeng Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 åfy. er det matta så selger jeg hele drittn. hvor mye må jeg bytte a? er lyst skinn i biln
BlueM Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Ta et søk på nettet etter bilopphuggerier (de fleste har faktisk vrakbilene de har inne på nett), og ta en telefon til de som måtte ha E39 i "stallen". Kjapt og enkelt - og som oftest ganske rimelig også. Sparte meg "noen" tusen da jeg måtte bytte bakluke pga rust på gamlebilen. ...men det er litt trist da. Et rask søk hos den lokale høggern viste et par triste tilfeller. En utbrent E60, og en flott E32 med "naturlig" sotede vinduer innvendig+++
Kimeng Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 aha, det får jeg prøve. kan vel være dårlig kontakt inn på matta å kanskje ? har funka litt av og til før. når je ser på delefilmen til gs , ser det ut som det går an å bare bytte nedre matta å?!
Buzz Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Samme problem jeg også.. kontakten i matten i førersete har tatt kvelden.. må visst bytte hele setet enkli tror jeg
en325ic Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 neida dere treng ikke å bytte hele sete! er ikke vanskelig å bytte varme elementet i sete! 1 time så er dette jort men da har jeg jort dette noen ganger før da
DanielMK Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Eg har samme problem .. dama sitter å nyter varmen i rumpa i passasjersete, mens eg fryser ballen av meg i førersete. 5000kr? Neitakk, då får eg heller fryse
Kimeng Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 jeg bestiller varmepute på manda å bytter nok i løpet av uka helga etter, da kan jeg kanskje laga en diy tråd på det.. ser at varmeputa er sepparat på gs sine delefilmer, men finner ikke noe nr el pris på det..
magnusr91 Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hvordan gikk dette? Lei av at damen kan varme ræven sin i den kalde vinteren mens jeg må fryse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå