Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Clutch, E36 M3. Komplett, kun gått ca 50-100mil så er som nytt!

Svinghjul og Spec Steg Clutch med trykkplate og lammel. Fidanza alu svinghjul. Helt normalt pedaltrykk/hardhet! Tåler 950 nm.

Svinghjulet veier ca 5.5kg.

Komplett, dette går rett på 3.0l og 3.2 (muligens også andre 6ere?)

Pris 5500,- (Nypris ca 12500,-!)

Bakbremser E36 M3

Skiver (nesten nye), nye klosser, calipter.

Pris 1800,-

Skrevet

Hei Ellingsen B.

Eg er intressert i skiver og klosser bak. Fidanxa alu svinghjul viss detter er til m3. Har du prøvd det?

Send pm om du er intressert.

mvh

Niklas

Skrevet

Helt normalt pedaltrykk/hardhet! Tåler 950 nm

DET DER STEMMER IKKE.

Om den i heletatt tåler så mye (noe jeg ikke vet) så er det ihvertfall ikke normalt pedaltrykk/hardhet. Det er jeg sikker på.

M3Turbo her på forumet har slik og han fikk beskjed om at den var meget hard på pedalen.

Men!!!!! Den tåler nok en hel masse og er god nok for de aller aller fleste.

Skrevet
Har du noen ide om hva som trengs for å sette på m3 bremser på min e36 325? Hvis dette ikke er store operasjonen er jeg meget intressert!

det vet jeg dessverre ikke.

Skrevet
Hei Ellingsen B.

Eg er intressert i skiver og klosser bak. Fidanxa alu svinghjul viss detter er til m3. Har du prøvd det?

Send pm om du er intressert.

mvh

Niklas

svinghjulet selges med clutchen. Det har vært montert noen få mil på en turbo m3 ja. (ikke min egen, men kompis sin) Svinghjulet er til M3.

Skrevet

Kan anbefale spec clutchen.. Kjører med dobbel plate clutch fra spec og et jb alu svinghjul.. s50n kvikkner skikkeli til live med lettere svinghjul og blir rå på turtall! Men er dette singel plate clutch tror jeg ikke den tåler mere enn 600-700.. for dobbel platern min skulle tåle ca 1000.. :)

Ang pedaltrykk så synes jeg min er noe hardere men helt grei.. Eneste er at det hugger noe inn i faen og kobler for som f.. så for gatebruk er det litt kjedelig..

Uansett.. BILLI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...