eirikbr Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Er en god stund siden det ble oppdatert nå, har ikke skaffet meg skikkelig garasje enda, å økonomien er også ganske skral siden jeg går siste året på skolen. Har laget meg dør og side trekk i 2 mm aluminium på skolen. Bestilte meg noe småtteri endag, som jeg fikk nå idag. Har også kjøpt meg bakstilling ifra en 325 og 17" TSW Hockenheim R. Nå holder jeg på med å rive ut asfalt mattene inni kupeen, er straks ferdig, så da skal jeg slipe ned hele kupeen, sveise sammen veltebur, åsså få lakert innvendig. Her er noen bilder av delene, kommer bilde ifra kupeen imårgen. 60 mm wase burde holde
Jonass Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Er nok ikke bare og "rive" ut asfalten inni bilen Jeg brukte en luftmeisel med bred kant da gikk det rimelig fort, men den måtte være forsiktig da den fort ville igjennom karrosseriet av og til Holder også på med bur i min, en del tilpassing.. Det du og kan gjøre er og skjære ut hjulbrønnen bak, sånn som joeg har gjort her. Skjærte til en 2mm(mener det var det) plate i rustfritt og la over. Skal ta noen bilder av ferdig resultat ihelga, gjorde det samme med takluka
eirikbr Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Gikk faktisk meget bra å ta ut asfalt mattene, kruker hammer og tapphjern, blir igjen litt, men det pusser jeg bare over, skal kappe ut hjulbrønnen jeg også, åsså blir det fuel cell baki bagasje rommet.
helgeb Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 hva er en sr20det? *Dumt spørsmål sikkert* hehe om jeg ikke tar helt feil er det en nissan turbo motor
eirikbr Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Er en Nissan 200sx S14 motor kan bli spennende og spessielt det tror jeg, har en kamerat som skulle gjøre det samme får noen år tilbake, men det ble aldri noe av siden han fikk solgt karoseriet sitt
h4ns3n Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Varmepistol og sparkel e.l passer bra til asfaltmattene.. Da løsner det
eirikbr Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 kommer med en liten oppdatering igjen. Var å hantet bakstillinga av en kamerat idag, skal begynne å pusse den ned å lakere den snart, men ble skuffa da det viste seg at felgena hadde blit ødelagt av en kamerat av selgeren. skal prøve å bli flinkere med å oppdatere, men er ganske travelt på skolen får tiden, så får ikkje skrudd så mye. men blir etter hvert
eirikbr Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 en kamerat av meg hadde laget de selv, men er ikke problem å lage overgang
eirikbr Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Legger ut noen bilder ifra bilen innvendig, er litt gamle bilder men har ikke fått tatt nye. Var ikke mye rust, litt overflate rust enkelte plasser, men det skal gå greit. Det var også et stort hull som dere ser, men skal sveise det igjen straks, så da blir det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå