StianA Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hei ønsker og kjøpe en cd spiller til en billig penge, helst sort. merke spiller ingen rolle bare den fungerer 100% kan også være dvd spiller Mvh Stian
StianA Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 billigst mulig gidder ikke mere enn en 1000 lapp er bare i arbeids bilen
Pes Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hør med Patte her på forumet, han skal ha et par cd og dvd spillere Han har noen dvd spillere med 7" skjerm også xD
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har en Blaupunkt med kodekort og greier Svart front på den. Så har jeg en til.., husker ikke merke. Noe biltema greier faktisk tror jeg
StianA Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Har en Blaupunkt med kodekort og greier Svart front på den. Så har jeg en til.., husker ikke merke. Noe biltema greier faktisk tror jeg pris på blåpunkten? biltema nei takk
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har en Blaupunkt med kodekort og greier Svart front på den. Så har jeg en til.., husker ikke merke. Noe biltema greier faktisk tror jeg pris på blåpunkten? biltema nei takk Bud ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå