Silver87 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Etter jeg kommer fra jobb el. liknende stopper bilen og venter 2- 5 min så ser jeg at tempen har blitt høyere, Nomalt? nylig skiftet kjøleveske og termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 hva mener du med stopper ? at du dauer bilen og lar tenningen stå på? har du luftet den SKIKKELIG ? er ikke lette å lufte de motorene der.. har akkuratt samme motoren selv i min e34.. jeg holder på en god stund hver gang jeg lufter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 kan det være at du har en 92 graders termostat , og hadde 88 før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 JEG stopper bilen, så i ettertid stiger temp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ser ikke problemet. Siden vannet ar stopept og da varmer opp den aktuelle måleren til vannets temperatur, ett avvik på noen grader fra den aktuelle temp og tempen som måleren klarer og registrere i forbifarten er nok noe som hører til det vanlige. Men hvorfor det spørsmålet, om temp ligger jevnt under kjøring om det er varme i kupè osv. Så ville jeg lagt saken på is. Kan nå heller lure på hva du skal gjøre med verdens problemer, hehe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå