perre Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hei, jeg har ett problem.. Det er at min e28 520 er veeeldig tregstartet kald. Man må stå å sprute startgass i luftfileret for å få den til å starte. Og når den endelig starter, fjusker den noen minutter, og når den begynner å bli varm går den helt fin. Hva kan problemet være?
Tsbusa Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Prøv å skift besinfilter og plugger. Men kan være noe prob med kaldstartsystemet, men prøv dette først.
perre Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 har gjort prøvd det nå, men uten bedring men sjekka pluggene etter jeg prøvde å starte, de var i allefall våte av bensin. så det virker som at den får for mye bensin elns.
E36Cab1 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Sjekk temp.sensor,tomgangsventil og vakumslange til BTR for lekkasje.
perre Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 har sjekka tempp føler tomgangsventil osv nå.. men samme dritten skjer ennå. Motoren starter veldig lett varm. kan også nemne det at det høres ut som at det smelelr i eksospotta når jeg prøver å få start kald, men det er vel bare uforbrent brensin. og når jeg endelig for start må jeg pumpe på gassen for å få den til og holde seg igang, ellers stopper den. veldig iriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå