Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sliter fortsatt med at motor går i nødmodus enda. Og jeg har vært og fått diagnose. Den viste LMM.

Men jeg lurer på, vil den også slå ut på diagnosen hvis det er vakum lekasje et sted? Pakningen på topplokket er ikke helt bra nå, kan det også gi vakum lekasje via ventilasjonen der? Prøvde å tette røret som går fra lokket og inn til innsug for å se om det hjalp, men næh..

Har lite lyst til å kjøpe ny LMM før jeg er sikker på at det er den

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Nå har jeg sjekka om det er noen sylindrer som ikke henger med, og den starter og går akkurat likt selv om jeg napper ut pluggen på sylinder 1 og 4. Altså fremst og bakerste. Er det "nødmodusen" som gjør dette?!

Skrevet

Jeg hadde samme problemet på min. At den "ikke gikk" på sylinder 1 og 4. Kan aldri tenke meg at dette har noe med nødmodus pga gåen lmm å gjøre. Banker det veldig i den? Du hører jo rimelig lett om den ikke går på alle sylinderene.

På min var det hvertfall en brent motstand på hjernen. Var i forbindelse med pinen på hjernen som styrte tenninga på 1 og 4.

Skrevet

Fant ut hva det var. Selv om lmm viste feil på diagnosen så var det kamakselsensoren! Jeg skrudde den ut og lot den ligge tilkoblet, da virket motoren slik den skulle.. (hæ?)

Den lmm feilen må ha vært noe gammelt som lå i hjernen. Uansett så er alt fint nå og jeg skal bestille en ny kamakselsensor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...