Infinity Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hei, Går det ann å snu et turbogrenrør til e30 og bruke som vanlig grenrør uten turbo? Evt noen som vet om eller kan lage en flens derfra med eksos på? Altså bygge eksos rett fra t3 flensen og ut..
Infinity Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Fordi jeg har ett nytt turbogrenrør og tror jeg driter i hele turbo greiene foreløpig.. Greia var egentlig; passer det rett på om man snur det? Og noen som kan lage/vet om en slik flens jeg spør etter..
Frode_E30 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Du får garantert mer flow ut av de originale minifoilene!
Infinity Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Det må da være mye mer flow med dette grenrøret + 2 1/2 eller 3" derfra..?
vrossi46 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 tror d er mer arbeid enn d smaker.. å du får mange unødvendinge "svinger" for eksosen rett etter eksoskanalen.. so.. om du so skulle få litt bedre flow. tviler eg på at du ville merket noe som helst på.. anbefaler heller å kjøpe deg ett grenerør som er beregnet på NA eller kjøre med orginal manifold som Frode_e30 nevner her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå