Gjest Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Komplett blokk lakkert blå utvendig. 84mm borring, eta/dieselveiv, 130mm råder, høykompstempler 10,2:1 i kompresjon. Overhalt for 2-3 år siden, ifølge forrige eier. Dette kan jeg ikke garantere, men motoren gikk klokkerent det lille jeg har kjørt med den. Går merkbart bedre enn en standard m20b25. Selges for 5000,- ferdig prutet.
Hopen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 er dette kun blokk? evt hvilken topp kan brukes?
E30_Dale Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 885 (325i) og 731 (320i og 323i) Kan brukes på denne...
Hopen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 vil den gå dårligere med 731 enn 885 topp? Vil det bare være for meg å flytte over topp og resten fra 320 motoren jeg har fra før?
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 vil den gå dårligere med 731 enn 885 topp?Vil det bare være for meg å flytte over topp og resten fra 320 motoren jeg har fra før? Den vil gå best med 885 topp, så jeg vil anbefale å bruke den.
BorgeNikko Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 selge ikke med gir, bunnpanne osv? MVH Børge
Gjest Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Bunnpanne følger med. Kan kanskje skaffe girkasse mot pristillegg.
BorgeNikko Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 m20b25 kasse da? bilder av motor? er det mulig og bruke elektronikken som står i 320i?
Gjest Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 m20b25 kasse da? bilder av motor? er det mulig og bruke elektronikken som står i 320i? Ja kjenner en som har ei m20b25 kasse til overs, så jeg kan eventuelt høre med han. kan vel sikert ta noen bilder hvis det er nødvendig.. skal vel gå an å bruke topp og elektronikk fra 320, men mulig motoren vil få litt lite bensin da. den vil jo suge til seg vesentlig mere luft som 2,7 liter. Alternativet er å chippe den om, men da er det billigere å få ta i en brukt 325 topp+elektronikk.
Gjest Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 ETA eller dieselveiv? Jeg tror det er ETA veiv. Den er merket med H81 (81mm slaglengde) og etter det jeg har skjønt så har ikke dieselveivene H-merking.
M-Tim Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Noen anelse om hvor langt motoren har gått både før og etter ombyggingen? Hvilke stempler er det?
Gjest Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Noen anelse om hvor langt motoren har gått både før og etter ombyggingen? Hvilke stempler er det? Selve blokka og veiva beholder jeg selv. stempler og råder kan selges samlet for 2000 kr. Stemplene er de som det er bilde av nest lengst til høyre i linken under her. Ytterkanten på stemplene går helt kant i kant med blokka (uten toppakning og med 2,7 veiv) http://www.bmwccn.no/rogaland/Mahle_m20.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå